مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در فاصله زمانی نیمه دوم سال 1392 تاکنون (دولت یازدهم) موفق شدیم 29 روستای این استان را به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 18 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیرخانی ا اظهار کرد: برای اجرای شبکه برق به این تعداد روستا با 135 خانوار ساکن در این مدت 22 میلیارد ریال هزینه شد.
 
وی افزود: تا پایان سال 91 تعداد 579 روستای این استان از نعمت برق برخوردار بودند ولی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید 29 روستا به این تعداد اضافه شد تا تعداد روستاهای متصل به شبکه برق به 608 روستا افزایش یابد.
 
شیرخانی با بیان اینکه تمام روستاهای بیش از 10 خانوار جمعیت در سطح این استان به شبکه برق متصل و از مزایای آن بهره مند شده اند، یادآور شد: استان ایلام از استان های پیشرو در توسعه شبکه توزیع برق روستایی در کشور است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: سال گذشته چهار روستا (چهار یا پنج خانوار جمعیت) نیز از نعمت برق برخوردار شدند ضمن اینکه برق مورد نیاز خانوارهای عشایری و کوچ رو نیز با توزیع پنل های خورشیدی تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
شیرخانی تامین برق پایدار و ارتقای کیفیت را از مهمترین اهداف شرکت برق استان ایلام اعلام کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در راس امور این شرکت قرار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را در دستیابی به اهداف شرکت در راستای شعار سال بکار گرفته ایم.
 
شایان ذکر است؛ بیش از 200 هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح این استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار