مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از حمایت بیش از ۲۱ هزار حامی از کودکان نیازمند ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 18 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، اظهار کرد: در جریان پخش برنامه زنده ماه‌عسل در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، 5 هزار و 600 حامی از کودکان نیازمند ایلامی نیز حمایت کردند.

وی، بابیان اینکه این تعداد از طریق برنامه ماه‌عسل حمایت از کودکان نیازمند ایلامی را عهده‌دار شده‌اند، یادآور شد: قبل از برنامه ماه‌عسل و ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد حامیان کودکان نیازمند ایلامی حدود 15 هزار و 700 نفر بوده که هم‌اکنون به بیش از 21 هزار نفر افزایش‌یافته است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، تصریح کرد: کمک‌های اختصاص‌یافته از سوی حامیان کودکان نیازمند ایلامی با سازوکاری که فراهم‌شده به‌صورت مستقیم به‌حساب سرپرست خانوار کودکان یتیم واریز می‌شود و این نهاد هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این کمک‌ها و حمایت‌ها ندارد.
 
رضایی، بابیان اینکه میزان جذب حامی از کودکان نیازمند ایلامی در سال جاری در این استان 7 برابر شده است، گفت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های مؤثر و کاربردی این نهاد در راستای حمایت از کودکان نیازمند و همچنین توجه به خانواده‌ای مددجویان این نهاد بوده که ر قالب جذب حامی برای ایتام و ارائه کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.
 
وی، با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت افراد خیر و نیکوکار کشور و همچنین اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر هیچ کودک یتیم ایلامی بدون حامی در استان وجود ندارد و همه کودکان نیازمند و مددجوی این نهاد دارای حامی بوده و حمایت‌های حامیان خود برخوردار هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، در پایان به‌طور متوسط هر کودک نیازمند مددجوی این نهاد در استان در حدود از 1 تا 20 نفر حامی دارد، خاطرنشان کرد: تعداد ایتام استان ایلام بیش از 3 هزار 100 کودک بوده که افراد نیکوکار و حامیان بومی و غیربومی همکاری مطلوبی با کمیته امداد استان در قالب اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت از این کودکان دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار