سردار یاری ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام به رشد آسیب های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 50 درصد جرایم در حوزه مجازی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع می طلبد که تلاش بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۶۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 30 July 2017
 فرمانده انتظامی استان ایلام نقش معتمدان و ریش سفیدان را در جامعه اثرگذار خواند و گفت: با تلاش واحدهای مددکاری و مرکز مشاوره بیش از 70 درصد پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضایی استان به مصالحه انجامیده است.

 
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در نشست تخصصی رسانه و آسیب های اجتماعی با اعضای خانه مطبوعات استان اظهار کرد: حوزه پیشگیری گسترده است و اگر در این حوزه تلاش نشود زشتی ها و پلشتی ها افزایش پیدا می کند.
 
وی به جایگاه بلند خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه مطبوعات استان از سلامت خوبی برخوردارند و جایگاه و خدمات ارزشمند اصحاب رسانه در استان بر کسی پوشیده نیست.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: به عنوان مجموعه نیروی انتظامی از تعامل خوب و مستمر مطبوعات در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی سپاسگذاریم .
 
یاری به نقش ممتاز مطبوعات در اربعین حسینی(ع) اشاره و اضافه کرد: مقوله امنیت در اربعین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و این امنیت از همه لحاظ با کمک رسانه به خوبی تأمین شد.
 
وی گفت: رسانه ها در کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) پا به پای نیروی انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسان اخبار این همایش را به لحظه ای به تمام دنیا مخابره می کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: آسیب های اجتماعی متأسفانه در حاشیه شهرها بدجور لانه کرده است.
 
سردار یاری با تاکید بر لزوم ورود نهادهای فرهنگی به موضوع پیشگیری اجتماعی از جرایم و آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: 26 دستگاه در این حوزه مسئولیت فرهنگ سازی را در جامعه به عهده دارند که نیاز است پای کار بیایند و اقدام و عمل داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها شبانه روز با آسیب های اجتماعی مقابله می کنند، یادآور شد: در اجرای توجه به حاشیه نشینی، 15 ایستگاه پلیس برای اماکنی که خلأ امنیتی دارند در حاشیه شهرها ایجاد شده است که پنج ایستگاه در شهر ایلام و 10 ایستگاه در سایر شهرستان ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام به رشد آسیب های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 50 درصد جرایم در حوزه مجازی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع می طلبد که تلاش بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار