مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی این دستگاه در سال جاری گفت: تمامی مددجویان زیر پوشش امسال تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرهاد قیصربیگی اظهار کرد: امسال نزدیک به 150 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش اختصاص یافته است که با سرانه های مختلف تا سقف 200 میلیون ریال به مددجویان پرداخت می شود.
 
وی افزود: این تسهیلات از طریق 15 بانک عامل استان به توانخواهان و مددجویان با قابلیت بازتوانی و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرداخت می شود.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گروه های هدف این سازمان با ارائه معرفی نامه به فنی و حرفه ای آموزش های رایگان مهارت های شغلی را کسب می کنند.
 
قیصربیگی با بیان اینکه مددجویان باید دارای طرح های کشاورزی، صنعت و خدمات برای دریافت این تسهیلات باشند، گفت: برای سهولت پرداخت تسهیلات نشست های هماهنگی با بانک ها برگزار تا روند واگذاری وام ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
 
وی اولویت پرداخت این تسهیلات را افراد در معرض آسیب و معتادان بهبود یافته عنوان کرد تا زمینه توانمندسازی و خودکفایی آنها فراهم و به استقلال مالی برسند.
 
وی با بیان اینکه پارسال زمینه اشتغال یک هزار و 100 مددجوی زیر پوشش این استان فراهم شده است، یادآور شد: تشکیل گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، خدمات مالی خرد در قالب گروه های خودیار و پرداخت بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی توانخواهان به منظور حمایت از معلولان و اشتغال پایدار آنها از دیگر برنامه های این اداره کل در حوزه اشتغال است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار