مخالفت شهرداری در همکاری با برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره تابستانی، موجب شد تا این جشنواره در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه شود.
کد خبر: ۴۸۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 20 August 2017
مخالفت شهرداری در همکاری با برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره تابستانی، موجب شد تا این جشنواره در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه شود.

به گزارش فارس، جشنواره تابستانی در همدان برگزار می‌شود، این عنوان خبری بود که طی یک ماه اخیر در همه رسانه‌های همدانی منتشر شد و پیش‌بینی می‌شد، پس از سه سال مجدد شاهد جشنواره تابستانی با برنامه‌های شاد در همدان باشیم.

اما با وجود گذشت یک ماه این جشنواره رنگ و بوی جشنواره‌ای به خود نگرفته است و بسیاری از برنامه‌هایی که قرار بود، اجرا شود، برگزار نشده است.

جنگ شادی، نمایشگاه صنایع‌دستی،پخت کیک در پیاده‌راه بوعلی سینا، برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی، اجرای برنامه‌های شاد، نورافشانی، پرواز بادبادک‌ها، مانور خودروهای کلاسیک و موتورسواری و اجرای برنامه ویژه رادیو جوان پیش‌بینی شده بود که بسیاری از این برنامه‌ها کان لم یکن باقی ماند.

جشنواره تابستانی امسال قرار بود از سوی بخش خصوصی برگزار شود، اما همین بخش خصوصی نیز قرار بود با حمایت بخش دولتی همراه باشد، تا گویا ناهماهنگی‌هایی موجب خلل در برگزاری برنامه‌ها شده است.

*مخالفت شدید شهرداری با برگزاری برنامه‌های جشنواره تابستانی

بر همین اساس معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص برگزاری کمرنگ جشنواره تابستانی اظهار کرد: متأسفانه شهرداری برای برگزاری برخی برنامه‌ها در سطح شهر مخالفت می‌کند و مکاتبات ما برای حل مشکل با شهرداری ادامه دارد.

علی خاکسار با اشاره به اینکه معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی پیگیر این موضوع هستند، بیان کرد: شهرداری با برگزاری برنامه‌های آرامگاه باباطاهر مخالف است و در این راستا مبلغی نیز به شهرداری پرداخت شده اما هنوز نتوانستیم موافق‌نامه را در این زمینه بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کنسرت‌هایی که در جشنواره تابستانی پیش‌بینی شده بود، در موعد مقرر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مجری هزینه‌بر و فاقد درآمد بود، مجری بنا داشت با درآمدزایی از برپایی نمایشگاه هزینه سایر برنامه‌ها را دریافت کند که با عدم موافقت با برپایی نمایشگاه سایر بخش‌ها نیز مختل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار