رزمی‌کاران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 26 August 2017
رزمی‌کاران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

رئیس هیئت رزم آوران استان‌همدان گفت: در مسابقات رزم آوران قهرمانی کشور ورزشکاران همدانی صاحب دو مدال طلا، یک نقره و پنج برنز شدند.

به گزارش مهر، کریم بختیاری با اشاره به درخشش رزمی‌کاران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور رزم آوران روز گذشته در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: حاصل کار رزمی‌کاران همدانی در این مسابقات دو مدال طلا، یک نقره و پنج برنز بود.

رئیس هیئت رزم آوران استان‌همدان با اشاره به نفرات مدال آور همدان در این مسابقات گفت: در این مسابقات علی نوری، امیرحسین صفری، رضا قره گوزلو و بهنام قره‌باغی در رده جوانان به مدال برنز دست‌یافتند.

بختیاری خاطرنشان کرد: در رده نوجوانان امیرحسین بیات و در رده نونهالان و خردسالان فرحان کیانی به مدال طلا دست‌یافتند همچنین در رده نونهالان و خردسالان یوسف صفاری به مدال نقره و محمد مهدی حیدی به مدال برنز رسیدند.

وی با اشاره به بیمه‌شده‌های هیئت رزم آوران استان‌همدان بیان کرد: ۶۰۰ نفر با بیمه ورزشی رزم آوران در این رشته فعالیت می‌کنند و تعدادی نیز با بیمه‌های سایر رشته‌های ورزشی در این رشته فعال هستند.

رئیس هیئت رزم آوران استان‌همدان عنوان کرد: همچنین یک هزار ورزشکار نیز با بیمه‌هایی که به نام هیئت رزم آوران صادرشده به‌عنوان آمار سازمان‌یافته هیئت رزمی استان‌همدان ثبت‌شده‌اند که ظلم در حق هیئت رزم آوران استان‌همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار