فرماندار همدان گفت: بنیاد مسکن، تعاون روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هر کدام سه طرح در هفته دولت در سطح شهرستان همدان برای بهره برداری آماده کرده اند و سایر طرح ها نیز در بخش های مختلف بهره برداری می شود.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 26 August 2017
 فرماندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت، 99 طرح عمرانی با یک هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف این شهرستان بهره‌برداری می شود.

به گزارش ایرنا، علی تعالی با بیان اینکه همچنین در این ایام عملیات اجرایی 27 طرح با پیش بینی اعتبار 380 میلیارد ریال آغاز خواهد شد ادامه داد: در مجموع در هفته دولت امسال 126 طرح عمرانی و خدماتی با یک هزار و 6َُ30 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.ََ

فرماندار همدان بیان کرد: طرح های بهره برداری شده در هفته دولت امسال شامل شرکت برق با 23 طرح ، شرکت آب و فاضَلاب شهری هفت طرح ،جهاد کشاورزی 12 ، دانشگاه علوم پزشکی 17 و راه و شهرسازی شش طرح است.

تعالی افزود : بنیاد مسکن، تعاون روستایی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز هر کدام سه طرح در هفته دولت در سطح شهرستان همدان برای بهره برداری آماده کرده اند و سایر طرح ها نیز در بخش های مختلف بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث چهار خانه بهداشت در هفته دولت در این شهرستان آغاز می شودَ ادامه داد: بهره برداری از طرح احداث و مقاوم سازی 161 واحد مسکن روستایی شهرستان همدان از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام هفته دولت در این شهرستان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی در استان همدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار