استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اولویت های جدی دولت است که در استان نیز به آن توجه ویژه می شود.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 26 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در سفر به تاکستان به مناسبت هفته دولت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان،افزود: در خصوص تکریم مردم و ارباب رجوع که به تامین حقوق شهروندی نیز منجر می شود بسیار صحبت شده اما هنوز به شکل کامل و جامع در استان اجرایی نشده است.
وی اضافه کرد: مردم شبانه روز برای حمایت از نظام و حضور در عرصه های مختلف آماده بوده اند و باید فکر و ذهن مسئولان نیز همیشه به فکر خدمت به آنها باشد.
استاندار قزوین گفت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید در هرجایگاهی از سوی مسئولان مورد احترام واقع شوند.
وی با بیان اینکه اکنون در شرایط سختی قرار داریم و خود را از آن خارج کنیم،افزود: باید برای مقاوم سازی تولید و اشتغال با تاکید بر مزیت های داخلی کشور و استان اقدام کنیم تا بازارهای خارجی را بر روی تولیدات داخلی بازگشایی کنیم.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی صندوق توسعه کشمش تاکستان،افزود: امیدواریم با احداث و راه اندازی این صندوق بتوانیم مشکلات مربوط به خرید کشمش را در سال های آینده ساماندهی کنیم.
وی اضافه کرد: برای داربستی کردن 30 هزار هکتار از باغ های انگور اقدام کرده ایم که تولید کشمش استان را از 300 هزار تن به 900 هزار تن افزایش خواهد داد.
استاندار قزوین گفت: اجرای یک هزار هکتار گلخانه را در نودهک شهرستان تاکستان آغاز کرده ایم که برای افزایش تولید و اشتغال استان بسیار مفید و موثر خواهد بود.
وی در پایان افزود: همچنین به دنبال استقرار سایت خودروسازی ایران خودرو و پژو در قزوین و شهرک صنعتی تاکستان هستیم که در صورت توفیق،حوزه صنعت و کشاورزی این شهرستان متحول خواهد شد.
در پایان این مراسم از کارمندان نمونه این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان در غرب استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار