مدیر کمیته امداد دهلران گفت: تعداد 11 واحد مسکونی که برای نیازمندان مناطق روستایی دهلران ساخته شده‌اند در روزهای آینده به خانواده های نیازمند و فاقد مسکن این شهرستان واگذار می‌شود .
کد خبر: ۴۹۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 11 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید سبزوار موسوی  در مراسم واگذاری تعداد  5 واحد مسکونی  به مددجویان این شهرستان، اظهار کرد: برای ساخت این 5 واحد مسکونی، مبلغ  170 میلیون تومان هزینه شده است .
 
وی با بیان اینکه  میانگین هزینه ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی 34 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: 50 درصد از این هزینه به صورت بلاعوض بوده و 50 درصد باقی مانده نیز  از طریق تسهیلات بانکی و مشارکت خانواده ها تأمین شده است.
 
مدیر کمیته امداد دهلران  افزود: در 5 ماهه نخست امسال نیز 10 مورد تعمیرات کلی مسکن برای مددجویان این شهرستان انجام گرفته و مبلغ 30 میلیون تومان نیز در این زمینه هزینه شده است .
 
موسوی افزود: تعداد 11 واحد مسکونی دیگرکه برای نیازمندان مناطق روستایی دهلران ساخته شده‌اند در روزهای آینده  به خانواده های نیازمند و فاقد مسکن این شهرستان واگذار می شود .
 
وی همچنین از مسکن دار شدن شمار زیادی از خانواده های مددجوی شهر دهلران خبر داد و گفت: در آینده نزدیک تعداد 48 واحد مسکن مهر در این شهر تحویل خانواده های مددجوی فاقد مسکن خواهد شد .
 
موسوی در پایان گفت: با اقداماتی که در زمینه مسکن مددجویان این شهرستان انجام گرفته، نیاز خانواده ها به مسکن به حداقل رسیده و ظرف سه سال آینده همه خانواده‌های فاقد مسکن این شهرستان دارای مسکن خواهند شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار