فرمانده انتظامی شهرستان همدان تعداد خودروهای لوکس و گران‌قیمتی که رانندگانشان در سطح شهر خودنمایی می‌کنند را بسیار اندک اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 18 June 2015
فرمانده انتظامی شهرستان همدان تعداد خودروهای لوکس و گران‌قیمتی که رانندگانشان در سطح شهر خودنمایی می‌کنند را بسیار اندک اعلام کرد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ "رسول مرادی" ، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دستور مجموعه انتظامی آن دسته از خودروهای لوکسی که محو غرور و شهوت شده‌اند و یا وضعیت مالی و تمکنی دارند که مردم را به تمسخر می‌گیرند و به نوعی نظم و امنیت عمومی را بر هم می‌زنند به طور قاطع برخورد می‌شود.

وی افزود: تعداد این نوع خودردها در شهر همدان با توجه به بافت مرکزی و پیشینه فرهنگی که دارد، زیاد نیست اما طرح مقابله با رانندگانی که مزاحمت ایجاد می‌کنند اجرا می‌شود.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: صرف داشتن خودروی لوکس موجب توقیف خودرو نمی‌شود اما آن دسته از خودروهای لوکسی که خودنمایی کرده و نظم و امنیت را بر هم می‌زنند توقیف شده و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند.

وی یادآور شد: هر خودرو گران یا ارزان‌قیمت اگر مزاحمتی برای شهروندان داشته باشد توقیف می‌شود و مشمول پاسخ‌گویی به پلیس خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: فرمانده انتظامی با آن دسته از افرادی که حجاب رعایت نکنند و اقدام به کشف حجاب در هنگام رانندگی داشته باشد تعارف نداشته با آنها برخورد قاطع خواهد داشت.

سرهنگ مرادی یادآور شد: در صورتی‌که شهروندان با چنین شرایطی مواجه شدند هرچه سریعتر باید با پلیس 110 تماس بگیرند و از انجام هر گونه حرکت دیگر از جمله درگیری با آنها خودداری کنند و امور را به دست پلیس بسپارند.

وی گفت: در هفته‌های گذشته خودرویی لوکس در نزدیکی محل برپایی نمازجمعه واقع در خیابان کرمانشاه اقدام به خودنمایی کرده بود که مامور وظیفه‌شناس انتظامی را زیر گذاشت و این مامور به شهادت رسید، امید است این موضوع تجربه‌ای برای سایر افرادی باشد که دست به این گونه اقدامات غبراخلاقی می‌زنند چراکه این گونه اقدامات خطرساز بوده و گاهی فرد باید تا پایان عمر تاوان کارش را پس دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار