کارشناس مسئول مطبوعات استان
کارشناس مسوول امور مطبوعات، تبلیغات و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از پالایش دکه های مطبوعاتی این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 19 June 2015
یونس قیطانی بااعلام این خبرگفت: تمدید مجوز دکه های مطبوعاتی در سال جاری در گرو انجام پالایش و بررسی وضعیت فعالیت این مراکز است.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت این مراکز مطبوعاتی است و همگی باید در این زمینه فعالیت داشته باشند، افزود: برخی از این دکه ها تغییر کاربری داده و به فروش مواد خوراکی، نوشت افزار و غیره نیز روی آورده اند.

کارشناس مسوول امور مطبوعات، تبلیغات و روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: به همین منظور در سال جاری تمدید فعالیت این مراکز پس از انجام پالایش انجام گرفته و در صورت فعالیت آنها متناسب با حوزه مطبوعاتی، این مجوز تمدید می شود.

قیطانی تعداد دکه های مطبوعاتی استان را 61 واحد شامل شهرستان ایوان 2، دره شهر 2، دهلران سه، آبدانان هفت، چرداول سه، مهران 2، ملکشاهی یک مرکز و ایلام بعنوان مرکز استان 41 دکه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه دو شهرستان تازه تاسیس بدره و سیروان فاقد دکه مطبوعاتی هستند، از رایزنی برای راه اندازی دکه عرضه مطبوعات در این شهرستان ها خبر داد.

وی یادآور شد: با توجه به رویکرد فرهنگی فعالیت دکه های مطبوعاتی، هزینه های جاری و اجاره این واحدها در صورت انجام کار مرتبط، مشمول تخفیف واقع می شود.

اکنون 42 نشریه محلی، نمایندگی 11 خبرگزاری و 64 روزنامه سراسری در استان ایلام فعال است و بیش از 100 خبرنگار نیز در این رسانه ها فعالیت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار