انتقادرییس اتاق اصناف آبدانان از شهرداری
رئیس اتاق اصناف شهرستان آبدانان از عدم برخورد شهرداری با دست فروشان و میوه فروشان دوره گرد به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 19 June 2015
ایوب جمشیدی رئیس اتاق اصناف شهرستان آبدانان اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه مستقیم مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در آبدانان برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه از 10 تیرماه لغایت 20 تیرماه در سالن ورزشی استادیوم شهید رسایی شهرستان برگزار که غرفه ها اجناس خود را با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه خواهند کرد.
جمشیدی درادامه گفت: در ماه مبارک رمضان مواد غذایی، زولبیا، بامیه و خرما مصرف زیادی دارند و واحد‌های صنفی مربوطه نیز در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و فروش فوق‌العاده در این زمینه در غرفه ها خواهیم داشت.
رئیس اتاق اصناف شهرستان آبدانان بیان کرد: هدف از برگزاری عرضه مستقیم مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان جلوگیری از افزایش قیمت اجناس مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان و نظارت بر بازار و کنترل قیمت اجناس است.
وی با انتقاد شدید از شهرداری آبدانان به جهت عدم ساماندهی بازار تره بار در شهرستان و وضعیت نامطلوب بهداشتی پل تامین اجتماعی که محل تجمع میوه فروشان بدون مجوز می باشد اظهار کرد: شهرداری عوارض فراوانی از صنوف دریافت می کند ولی با دورگردها و ماشینهای میوه فروش که چهره شهر را نازیبا می کنند هیچ برخوردی نمی کند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان آبدانان اظهار کرد: تعداد دوره گردها و میوه فروشان و دست فروشان در معابر شهرستان از تعداد صنوف بیشتر و این امر باعث رکود بازار اصناف شده است .

جمشیدی با اشاره به اینکه کار شهرداری در جمع آوری زباله ها را ناقص انجام می شود گفت: این مشکل باعث به وجود آمدن خطراتی برای صنوف شهرستان آبدانان شده است.
وی با اشاره به اینکه جمع آوری سد معبر از وظایف ذاتی شهرداری است خواستار جمع آوری سد معبر دست فروشان توسط شهرداری آبدانان و سرو سامان بخشیدن به معابر این شهرستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار