نعمت الله بیرانوند؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان بخش کالا و خدمات در این استان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت یک میلیارد و 768 میلیون و 801 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
کد خبر: ۴۹۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 23 September 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: یک هزار و 229 پرونده در مدت یاد شده به شعب این اداره کل در شهرستان های مختلف وارد شد که پس از بررسی های صورت گرفته یک هزار و 171 پرونده منجر به صدور رای و مختومه شده اند.


وی افزود: این عملکرد نشان می دهد با تلاش شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی به 95 درصد پرونده ها صورت گرفته و تنها 58 پرونده در 6 ماه ابتدایی سال 96 منجر به صدور رای نشده که این پرونده ها نیز در مراحل رسیدگی قرار دارند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: شعب رسیدگی کننده در این مدت متخلفان بخش کالا و خدمات این استان را به پرداخت یک میلیارد و 768 میلیون و 801 هزار ریال جریمه نقدی در حقوق صندوق دولت محکوم کرده اند که میانگین محکومیت در هر پرونده 2 میلیون و 228 هزار و 229 ریال بوده است.


بیرانوند مبارزه قاطع با متخلفان به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از بروز بی انضباطی مالی در سطح بازار را از مهم ترین رویکردهای سازمان تعزیرات حکومتی ذکر و ابراز امیدواری کرد در سایه همکاری تمامی صنوف و همراهی شهروندان میزان تخلفات در حوزه های مختلف روز به روز کاهش یابد.


وی اضافه کرد: در 6 ماه ابتدایی سال جاری همچنین متخلفان بخش کالا و ارز در ایلام به پرداخت 16 میلیارد ریال جزای نقدی و متخلفان بخش بهداشت ، دارو و درمان نیز به 201 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.


شایان ذکر است ؛چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار