مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند این استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 26 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی گفت: بخشی از این میزان کمک هزینه از محل اعتبارهای این نهاد و بخشی هم توسط 2 موسسه خیریه تامین و به سه هزار و 900 دانش آموز مددجو پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: این کمک ها بصورت نقدی و همچنین پوشاک و نوشت افزار با کیفیت بالا بین دانش آموزان مددجوی زیر پوشش همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید قرار گرفته است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام همچنین از کمک 10 میلیارد ریالی مردم استان ایلام به جشن عاطفه ها در اواخر شهریورماه خبر داد و گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان در مرحله نخست جشن عاطفه ها 10 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند که نسبت به پارسال رشد 40 درصدی داشته است.
 
به گفته رضایی این کمک ها از طریق راه اندازی 57 پایگاه جمع آوری شده که از این مبلغ حدود 9 میلیارد ریال غیر نقدی شامل پوشاک، نوشت افزار و لوازم تحصیلی و ... و مابقی نیز نقدی بوده است.
 
وی ادامه داد: در مرحله نخست جشن عاطفه که 23 و 24 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد این میزان کمک بصورت نقدی و غیر نقدی از سوی مردم خیر و نوعدوست استان برای کمک به دانش آموزان اهدا شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، 'مهر در انتظار همدلی' بوده است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز روز چهارشنبه 19 مهرماه با همکاری آموزش و پرورش در مدارس سراسر استان برگزار و زنگ عاطفه ها نیز در مدارس نواخته می شود.
 
بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد نزدیک به چهار هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار