طی 6 ماه نخست سال جاری
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین گفت: درآمد شهرداری مرکز و مناطق شهرداری قزوین در بودجه 6 ماه نخست سال جاری، 246 میلیارد تومان بوده که 54 درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۵۰۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا خزائلی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: بودجه هر سال مالی توسط شهرداری تا پایان دی ماه به شورا ارسال می‌شود تا این بودجه در بهمن ماه مورد بررسی اعضا قرار گرفته و در اسفند ماه برای اجرایی شدن ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: شهرداری بعد گذشت دو ماه از سال باید حساب‌ها را ببندد و سپس تفریق بودجه را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین یادآور شد: بودجه شهرداری به دو بخش درآمد در هفت فصل و هزینه در دو بخش جاری و عمرانی تقسیم‌بندی شده که هزینه جاری هم شامل دو بخش خدمات اداری و شهری است.

خزائلی به ارائه گزارش 6 ماهه نخست بودجه شهرداری قزوین در سال جاری پرداخت و گفت: درآمد در بودجه شهرداری مرکز، 169 میلیارد تومان بوده که 44 درصد از این درآمد تحقق پیدا کرده است.

این مسؤول مطرح کرد: همچنین در شهرداری منطقه یک، درآمد 18 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که 12 میلیارد و 100 میلیون تومان محقق شده که بیانگر تحقق 65 درصدی درآمد است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین بیان کرد: در شهرداری منطقه دو، درآمد 22 میلیارد تومان بوده که 19 میلیارد و 700 میلیون تومان محقق شده که بیانگر تحقق 67 درصدی و همچنین شهرداری منطقه 3، 27 میلیارد تومان درآمد بوده که 24 میلیارد و 500 میلیون تومان محقق شده که بیانگر تحقق 91 درصدی است.

خزائلی تشریح کرد: بودجه منطقه گردشگری شهرداری در حوزه درآمد یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که 560 میلیون تومان محقق شده که بیانگر تحقق 44 درصدی است.

وی بیان کرد: درآمد شهرداری مرکز و مناطق در بودجه 6 ماه نخست سال جاری 246 میلیارد تومان بوده که 132 میلیارد تومان محقق شده که بیانگر تحقق 54 درصدی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین تصریح کرد: درآمد بودجه شهرداری بیشتر در نیمه بهمن ماه تا شب عید محقق می‌شود و کمترین ماه‌های مربوط به فروردین و ماه مبارک رمضان است.

خزائلی به هزینه‌های عمرانی شهرداری قزوین در بودجه 6 ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: هزینه‌های عمرانی شهرداری مرکز 132 میلیارد تومان بوده که 44 میلیارد تومان انجام شده و بیانگر تحقق 33 درصدی و شهرداری منطقه یک، 20 میلیارد تومان بوده که هفت میلیارد تومان انجام شده و بیانگر تحقق 35 درصدی است.

این مسؤول یادآور شد: هزینه‌های عمرانی شهرداری منطقه دو، هشت میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که دو میلیارد و 300 میلیون تومان انجام شده و بیانگر تحقق 28 درصدی و همچنین منطقه گردشگری 14 میلیارد تومان که یک میلیارد و 800 میلیون تومان انجام شده و نشانگر تحقق 13 درصدی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین عنوان کرد: جمع کل هزینه‌های مرکز و مناطق شهرداری قزوین 182 میلیارد تومان بوده که 57 میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شده و بیانگر تحقق 32 درصدی است.

خزائلی ادامه داد: هزینه‌های جاری شهرداری قزوین در مجموع 64 میلیارد تومان بوده که 57 میلیارد و 200 میلیون تومان انجام شده که بیانگر تحقق 90 درصد هزینه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار