نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
امام جمعه قزوین گفت: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند و لازم است تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.
کد خبر: ۵۱۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین  ایسنا منطقه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح کمترین جرم و جنایت را مرتکب می‌شوند اما در عین حال به خاطر موقعیت خاصی که نیروهای مسلح دارند، همین میزان جرم هم نباید رخ بدهد.

وی اضافه کرد: باید برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیش از هر سازمان و نهاد دیگری مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه برادری، فتوت و خلق و خوی جوانمردی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موج می‌زند، اضافه کرد: همه جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی در فضای نظامی قرار می‌گیرند و لازم است تهذیب، نظم، اخلاق و جوانمردی در این دوران مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای این ویژگی‌ها در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قضایی با نیروهای مسلحی که جرمی را مرتکب می‌شوند، از مهمترین برنامه‌های ما در راستای حفظ و ارتقای سلامت اخلاقی در نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به منظور شرکت در برنامه تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، به قزوین سفر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار