جلال میرزایی تصریح کرد: پیگیر حقوق جانباختگان این حادثه هستم وفردا هم دراینخصوص با وزیر محترم نفت نشستی خواهم داشت . خانواده ها و بازماندگان این عزیزان یقین داشته باشند در تامین حقوق آنان کمترین تعللی پذیرفته نخواهد شد .
کد خبر: ۵۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 28 October 2017
روز گذشته خبر وقوع حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران وجان باختن تعداد 7نفر از تکنسینهای آن بصورت گسترده ای در صدر اخبار رسانه های داخلی وحتی بین المللی قرار گرفت.
 
به گزارش تابناک ایلام ،براثر بروز این حادثه که فعلا چرایی وقوع آن در دست بررسی کارشناسانه قرار دارد ،متاسفانه تعداد 7نفر از کارگران فنی این پالایشگاه که همگی از فرزندان دهستان بیجنوند استان ایلام می باشند ،پروانه وار سوختند تا شمع  صنعت نفت کشور همچنان روشن بماند.
 
با توجه به اهمیت چرایی وقوع این حادثه غمبار و کشف علل بروز آن و تعیین میزان نقش خطای انسانی وتجهیزاتی ،بسیاری از کارشناسان وزارت نفت ،کار ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی واعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وهمچنین معاون وزیر کشور ورییس ستاد بحران کشور بررسی های کارشناسانه برای دست یابی به علل وقوع این حادثه مهم و اسفناک را آغاز کرده اند
 
دکتر جلال میرزایی نماینده استان درمجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی ،یک ساعت پس از بروز این حادث وبه محض اطلاع از آن ،پیگیری ها و رایزنی های فشرده ای با مسئولین وزارت نفت داشته اند .
 
نماینده استان درمجلس شورای اسلام در تشریح پیگیری های صورت گرفته در این خصوص به خبرنگار ما گفت : جا دارد مجددا جان باختن تعدادی از فرزندان استانمان را درحادثه دلخراش آتش سوی پالایشگاه تهران را به مردم خوب وفهیم استانمان ،خاصه مردم داغدار دهستان بیجنوند وخانواده های داغدیده تسلیت عرض نمایم.
 
جلال میرزایی اظهار کرد: با توجه به عمق این فاجعه ومهمتراز همه تعلق جانباختگان حادثه به استانمان، از همان لحظات ابتدایی در تماس با معاونین وزارت نفت ،چرایی وقوع این حادثه دردناک وحقوق جانباختگان ورسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه را پیگیری نمودم .
 
میرزایی ادامه داد : بمنظور بررسی بیشتر این موضوع در قالب یک تیم مرکب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،معاونین وزارت کار ونفت وهمچینن معاون وزیر کشور ورییس ستاد بحران کشور ، با حضور در محل وقوع حادثه و بازدید میدانی از واحد آیزوماکس جنوبی از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفتیم.
 
جلال میرزایی بیان داشت : در جلسه ای که در پالایشگاه تشکیل شد ،مدیران پالایشگاه تهران توضیحاتی را در خصوص نحوه وقوع این حادثه ارایه دادند، اما لازمه دست یافتن به علل دقیق بروز این آتش سوزی بررسی دقیق کارشناسانه ای است که قرار است تیمهای کارشناسی مرکب از دستگاههای مسئول این وظیفه را عهده دار شوند.
 
وی افزود : در حال حاضر مهمترین موضوع ،پیگیری حقوق جانباختگان وانجام اقدامات درمانی برای کمک به بهبود حال تنها مصدوم این حادثه است . در گفتگو با معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت نفت ،رسیدگی اولیه سریع به وضعیت خانواده های جانباختگان را خواستار شدم و معاون وزیر هم در این خصوص قول مساعد برای پیگیری و تحقق ای موضوع را دادند.
 
جلال میرزایی تصریح کرد: پیگیر حقوق جانباختگان این حادثه هستم وفردا هم دراینخصوص با وزیر محترم نفت نشستی خواهم داشت . خانواده ها و بازماندگان این عزیزان یقین داشته باشند در تامین حقوق آنان کمترین تعللی پذیرفته نخواهد شد . 
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار