فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح:
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران گفت: از بامداد امروز تا ساعت 20 عصر بیش از 250 هزار زائر از پایانه مرزی مهران به سمت عتبات عالیات خارج شدند.
کد خبر: ۵۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 02 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛  ،سردار" محسن فتحی زاده" با حضور در برنامه در برنامه زنده تلویزیونی، کوی محبت شبکه دو سیما، با اشاره به اینکه تردد زوار نسبت به سال گذشته از حجم بالایی برخوردار است، اظهار داشت: برابر پیش بینی های صورت گرفته امروز بیشترین حجم عبور زائران حسینی (ع) از مرز مهران بوده بطوری که بیش از 250 هزار زائر از این پایانه مرزی از کشور خارج شدند.

 وی ادامه داد:تمهیدات و تدابیر زیادی برای مدیریت کنترل جمعیت در گیت های خروجی پایانه مهران صورت گرفته و با ایجاد 7 گیت، مدارک کلیه زائران کنترل و از خروج زائرانی که فاقد گذرنامه و روادید هستند جلوگیری بعمل می آید.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ترافیک در جاده ایلام به مهران سنگین است،افزود:در ورودی شهر مهران هم با توجه به حجم زیاد خودرو ها ترافیک سنگین برقرار بوده و به تدریج خودروها در پارکینگ های پیش بینی شده ساماندهی و پارک می شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح به آن دسته زائرانی که هنوز حرکت نکرده و یا در طول مسیر هستند،توصیه کرد: از کلیه زائران تقاضا داریم با توجه به اینکه چند روز فرصت دارند برنامه سفر خود را تغییر داده و یا اینکه از پایانه مرزی شلمچه و چذابه به دلیل اینکه تردد و عبور از مرزها سریع ترو روان تر است،عبور کنند.

از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا جلوگیری خواهد شد

 سردار "فتحی زاده" با بیان اینکه امسال افراد متخلف و فاقد گذرنامه و ویزا بسیار کم هستند،تاکید کرد: افرادی که فاقد مدارک قانونی باشند از مرزهای سه گانه  جمهوری اسلامی عبور نخواهند کرد و طرف عراقی هم برای افراد متخلف مجازات های سنگینی در نظر گرفته است.

فرمانده قرار گاه اربعین نیروهای مسلح  مستقر در پایانه مرزی مهران در پایان با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی(ع) افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح و پلیس است گفت: به عاشقان  و دلدادگان حسینی که در چند روز آینده قصد عزیمت به سفر معنوی اربعین را دارند توصیه کرد، در صورت امکان از وسائط نقلیه عمومی استفاده کرده و از شتاب زدگی و عجله پرهیز کنند و با صبر و حوصله پلیس را در ارائه خدمت یاری کنند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار