فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به وجود ۳ ایستگاه متعدد کنترلی در مبادی ورودی این شهرستان گفت:به زوار اتباع خارجه و زائران فاقد ویزا اجازه ورود به سمت مرزمهران داده نمی شود و عودت داده میشوند.
کد خبر: ۵۱۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ"سعید عالی پور"گفت : باتوجه به مسدود بودن مرزخسروی ، زائران از سمت شهرستان گیلانغرب و جاده میاندار ازطریق شهرستان ایوان به سمت مرزمهران عازم می شوند که با استقرار ایستگاه پلیس در این محور نسبت به راهنمایی زائران  و کنترل مدارک آنها به فاقدا ن مدارک غیرقانونی اجازه  ورود به مرز مهران داده نمی شود.
 
علی پور با تاکید بر اینکه یکی از الزامات سفر به عتبات عالیات داشتن گذرنامه و ویزا است ،گفت:ماموران انتظامی شهرستان ایوان در ایست و بازرسی دوراهی گیلان و دوراهی میاندار-سومار با توقف خودروهای زائران و کنترل هویت گذرنامه  آنان به اتباع خارجی وزائران بدون مجوزبه داخل استان و مرز مهران جلوگیری وعودت داده می شوند.
 
 
وی ادامه داد:در لایه دوم کنترلی شهرستان نیز با استقرار یک ایستگاه پلیس دیگر در مدخل ورودی تونل پیامبر اعظم(ص)علاوه برتامین امنیت زائران از ورود زوار بدون مجوز وتبعه خارجی ممانعت به عمل می آید.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان درپایان گفت:کسانی که قصدسفربه عتبات رادارندحتمابایدمدارک قانونی جهت خروج از کشور رابه همراه داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار