فرمانده انتظامی استان؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت::بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون و 123 هزار و 342 نفر نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند که از این مجموع 914 هزار و 738 نفر از کشور خارج و 208 هزار 604 نفر نیز از این مرز وارد کشور شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 07 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار داشت: هم اکنون جاده‌های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران در حال افزایش است گفت: در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی(ع) تصمیمات کارشناسی جهت بازگشت زائران از عتبات عالیات و تسهیل در نقل و انتقال آن ها اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده و در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران – ایلام و بلعکس ایلام –ملکشاهی و مهران یکطرفه می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیر مجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد گفت: با راه اندازی گیت‌های کنترلی در ورودی های استان و شهرهای چرداول،سیروان،ایوان،ملکشاهی،دره شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بالغ بر 100 هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم و یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان عودت داده شدند.

یاری تصریح کرد:بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون و 123 هزار و 342 نفر نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند که از این مجموع 914 هزار و 738 نفر از کشور خارج و 208 هزار 604 نفر نیز از این مرز وارد کشور شده‌اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار