مردم و مسئولین شهر چوار امسال نیز مطابق سال های گذشته، توانسته‌اند با ارائه خدمات متفاوت و مناسب در پذیرایی از زائران اربعین حسینی، ارادت خود را نسب به سالار شهیدان امام حسین ع به اثبات برسانند.
کد خبر: ۵۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 09 November 2017
شهر چوار، امسال نیز موکب ها و ایستگاه های صلواتی را با همت مردم ، شهرداری و شورای اسلامی شهر و ادارات بخش چوار برپا کرده اند و هم اکنون  به بهترین نحو ممکن ،در حال خدمت رسانی به زائرین حسینی می باشند .
 
به گزارش تابناک ایلام ؛عباس خانمحمدی عضو شورای شهر چوار به خبرنگار ما گفت :ایستگاه صلواتی اربعین حسینی  در مسیر پلیس راه و در ورودی شهر چوار برپا شده است و با حمایت مردم ، شهرداری و شورای شهر چوار و ادارات این بخش آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی است.
 
 خانمحمدی با اشاره به برپایی 6 موکب و ایستگاه صلواتی در شهر چوار افزود: این موکب ها فعالیت خدمات رسانی به زائرین عزیز را تا بازگشت  آنها انجام خواهند داد.
 
نایب رییس شورای شهرستان اضافه کرد:  روزانه غذا (صبحانه، نهار و شام) ،و میان وعده غذایی(شیر، چای، میوه و خرما) در موکب های شهر چوار  توزیع  می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به استقرار اکیپ پزشکی و کادر مجرب خدمات درمانی در ایستگاه صلواتی ،اضافه کرد:شهر چوار ظرفیت روزانه 5000هزار زائر را دارا می باشد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در  راستای خدمت رسانی به زوار ،تمام توان خود را بکار خواهد گرفت ./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار