مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: کمیته‌های ستاد سفرهای تابستانه به ایلام تشکیل شد.
کد خبر: ۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 24 June 2015
به گزارش تابناک ایلام-عبدالمالک شنبه‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستانی ایلام اظهار داشت: نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستانی به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران تابستانی در ایلام برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی از آمادگی کامل برخوردار است و تمام امکانات و شرایط لازم برای پذیرایی مناسب از مسافران فراهم است.
شنبه‌زاده افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر انجام و کلاس‌های درس مدارس سراسر استان برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه 18 دستگاه اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام هستند و 9 کمیته مختلف نیز تشکیل شده است، گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در ایام تابستان برای گردشگران و مسافران اجرا خواهد شد.
شنبه‌زاده اظهار کرد: تابستان امسال نیز همانند سال گذشته آمار مسافران تابستانی بر حسب اسکان در مراکز اقامتی و هتل‌ها محاسبه خواهد شد.
وی تاکید کرد: استان ایلام با داشتن یک هزار و 500 جاذبه اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری از قابلیت فراوانی برای جذب گردشگران برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار