فرمانده انتظامی نهاوند گفت: از ابتدای سال تا کنون یک‌هزار و 250 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان متوقف شدند.
کد خبر: ۵۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 25 June 2015
فرمانده انتظامی نهاوند از اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف از ابتدای سال خبر داد و گفت: پلیس نهاوند با اجرای این طرح موفق به توقیف بیش از یک‌هزار و 250 دستگاه موتورسیکلت متخلف شده است.
به گزارش فارس، محسن اقبالیان اظهار کرد: برنامه‌ای مدون و منسجم در دستور کار پلیس نهاوند برای مقابله و توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم در حال اجراست.
وی با بیان اینکه تامین امنیت و آسایش شهروندان در تمام ابعاد رسالت پذیرفته شده نیروی انتظامی بوده است، گفت: در این راستا پلیس نهاوند نیز در مسیر برقراری امنیت این شهر کوچکترین گذشتی از خود نشان نداده و مقتدرانه در برابر ناامن‌کنندگان حریم شهروندان اقدامات قانونی و عملیاتی را به منصه ظهور خواهد رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن هشدار جدی به موتورسیکلت‌سواران متخلف تصریح کرد: اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های متخلف به صورت مستمر و با به‌کارگیری نیروهای مجرب در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: چنانچه موتورسیکلت‌سواران قصد تردد در سطح شهر را دارند باید مدارک خود را همراه داشته و ضمن استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و ترک‌نشین برابر قوانین راهنمایی و رانندگی و در مکان‎های مجاز اقدام به تردد کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی ماموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.
اقبالیان ادامه داد: پلیس نهاوند با اجرای این طرح از ابتدای سال تاکنون موفق به توقیف بیش از یک‌هزار و 250 دستگاه موتورسیکلت متخلف شده است.
وی در پایان بیان داشت: تشدید این گونه اقدامات توسط پلیس صرفاً برای برقراری امنیت مطلوب ترافیکی و پیشگیری از مزاحمت‌های خیابانی توسط برخی موتورسیکلت‌سواران بوده و در این راستا پلیس نهاوند اقدامات موثر خود را ادامه خواهد داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار