عضو مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی:
عضو مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی درتمام امور منجر به موفقیت و پیشرفت روزافزون کشور می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محجوب از مسؤولان مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در همایشی که با حضور بسیجیان کانون تخصصی بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان همواره باید باید با انگیزه بالا و تفکر بسیجی در تمام امور حضوری فعال و مؤثر داشته باشند تا شاهد ارتقای بیشتر کشور در همه سطوح باشیم.

وب به موضوع امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: آگاهی و فرهنگ حفاظتی مهم‌ترین پادزهر نفوذ و تسلط دشمنان است.

عضو مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم اهمیت امنیت در بکارگیری و استفاده مناسب از تکنولوژی‌های نوین تأکید کرد و افزود: امروز دشمن در حوزه اطلاعات، اقتصاد و تولید به دنبال  وارد کردن آسیب‌های جدی به کشور است که باید در این زمینه هوشمندانه حرکت کرد.

محجوب مؤلفه‌های اصلی امنیت کشور را قدرت نظامی، اقتصادی و اطلاعاتی برشمرد.

مسؤول کانون بسیج تخصصی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم در این مراسم اضافه کرد: هفته بسیج نماد قدرشناسی ملت ایران اسلامی از جان برکفان ایثار و شهادت است و بسیج پدیده کم‌نظیری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات ایران و جهان اسلام را مرتفع کند.

سیدمحمدرضا حسینی مطرح کرد: مجموعه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان روحیه بسیجی و جهادی داشته و خدمتگذار مردم هستند.

در این مراسم که فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کشاورزی در استان قزوین حضور داشتند، از نفرات برتر جشنواره ورزشی کارکنان جهاد کشاورزی در هفته بسیج تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار