رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: روز گذشته یک راننده اتوبوس متخلف که در دو دستگاه اتوبوس به صورت غیرمجاز رانندگی می‌کرد توسط ماموران پلیس راه متوقف و از ادامه رانندگی با وسایل نقلیه عمومی به مدت ۲ ماه محروم شد.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 13 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی‌زاده اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی به جهت حجم بالای جابجایی مسافران دارای اهمیت بسیار زیادی است که پلیس راه با استفاده از ابزارهای مختلف این دسته از وسایل نقلیه و رانندگان آنها را زیر نظر دارد .

وی افزود: یکی از این سامانه‌های مهم نظارتی، سامانه هوشمند پایش آنلاین تردد وسایل نقلیه عمومی موسوم به سپهتن است که تردد این دسته از وسایل نقلیه و رفتار رانندگان آنها را به صورت هوشمند رصد می‌کند .

همتی‌زاده با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ نیز به عنوان سامانه نظارتی عمومی می‌تواند از طریق گزارش مسافرین تخلفات رانندگان را مورد کنترل قرار دهد، عنوان کرد: هدف از ایجاد این سامانه در واقع جلب مشارکت مردمی برای ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل و تقویت فرهنگ عمومی در کاهش تصادفات است که به صورت شبانه روز گزارش مسافرین را پیگیری می‌کند .

به گزارش کانال اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس‌راه استان ایلام در پایان از عموم مردم خواست نسبت به تخلفات رانندگان اتوبوس با حساسیت عمل کرده و مراتب را از طریق سامانه پیامکی یا به پاسگاه‌های پلیس راه یا تیم های گشتی طول مسیر گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار