کد خبر: ۵۴۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 19 December 2017
ماشین ظرفشویی قاچاق به مقصد نرسید
 
سرپرست پلیس آگاهی استان یزد از کشف ماشین‌های ظرفشویی قاچاق خبر داد.
سرهنگ محمدرضا حناساب گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از دو دستگاه تریلی ولوو 316 دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق را کشف کردند.
وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال برآورد کردند. وی در ادامه افزود: در این رابطه دو متهم نیز دستگیر شدند.
آتش در جنگل
نوشهر- ایرنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور شهرستان نوشهر گفت که برای دومین بار بخش دیگری از جنگل‌های این منطقه دچار آتش‌سوزی شد.
محرمعلی دیلم صالحی افزود:جنگل منطقه «مسیرو دلسم» در کجور دچار آتش‌سوزی شده و تلاش برای خاموش کردن آن ادامه دارد.
عصر یک‌شنبه هم عرصه جنگلی «جمند» در بخش کجور دچار آتش‌سوزی شده بود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور گفت که آتش‌سوزی عرصه جنگلی جمند با تلاش نیروهای حفاظتی و قرق‌بانان اواخر شب یکشنبه خاموش شد ولی دیروز جنگل‌های مسیرو دلسم آتش گرفت.
وی افزود: هم‌اکنون نیروهای حفاظتی و امدادی به همراه قرق‌بانان به منطقه اعزام شده‌اند و درحال خاموش کردن آتش هستند.
قاچاق سوخت
سرویس شهرستانها: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف سوخت قاچاق در این استان خبر داد.
سرهنگ علیرضا مرزبانی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، اظهار داشت: در بازرسی از خودرو حامل سوخت 27 هزار لیتر نفت سفید کشف شد.
وی عنوان کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده 330 میلیون ریال برآورد شده است.
صید صیاد
رشت- خبرنگار کیهان: رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان رودبار از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در یکی از زیستگاه‌های رودبار خبر داد.
بهروز آژ، گفت: از این سه شکارچی متخلف لاشه یک «کل» و یک بز کشف و ضبط شد. وی اضافه کرد: شکارچیان متخلف به مقامات قضایی معرفی شدند.
زلزله 4 ریشتری در کرمانشاه
تهران- ایرنا- زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر دیروز در ساعت 6 و 16 دقیقه و 59 ثانیه در تازه‌آباد کرمانشاه به وقوع پیوست.
این زلزله در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داده است. این زمین‌لرزه در 18 کیلومتری تازه‌آباد، 25 کیلومتری سرپل ذهاب و 36 کیلومتری ازگله کرمانشاه به وقوع پیوست.
واژگونی خودرو
سرویس شهرستانها: رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از واژگونی یک سواری پراید در محور خان‌زنیان به شیراز خبر داد.
سرهنگ احمد احمدی گفت: یک خودروی سواری پراید با سه سرنشین در حرکت بود که واژگون و بر اثر آن هر سه سرنشین به دلیل جراحات وارده در دم فوت کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده تشخیص دادند.
جعل علامت استاندارد
ساری- خبرنگار کیهان:به دنبال کشف یک واحد تولیدکننده انواع لنت ترمز خودرو بی‌کیفیت با علامت استاندارد جعلی، از سوی اداره کل استاندارد مازندران مورد پیگیری قرار گرفت و شعبه 106 دادگاه کیفری دو شهرستان ساری برای مدیرعامل واحد متخلف به مدت دو سال حبس صادر و  تمامی محصولات موجود در این واحد تولیدی توقیف و ماشین‌آلات آن نیز پلمب شد.
رئیس اداره حقوقی و رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد مازندران گفت: برای اطمینان از اصالت و یا جعلی بودن استاندارد محصولات موجود بازار در هنگام خرید کد 10 رقمی استاندارد کالا را به سامانه 10001517 ارسال نمایید تا در کمترین زمان، پاسخ خود را دریافت نمایید.
دستگیری قاتل
بجنورد- ایرنا: رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از قتل پسر 2 ساله بجنوردی به دست مادر ناتنی خبر داد.
سرهنگ رضا عربزاده با بیان اینکه پسر دو ساله‌ای به طور مشکوک در یکی از بیمارستان‌های بجنورد فوت کرد، گفت: با فوت این کودک مسئولان بیمارستان به پلیس 110 اطلاع داده و در نهایت مرگ مشکوک کودک مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه به قتل رسیدن کودک توسط پزشکی قانونی خراسان شمالی تائید شده است افزود: پدر و مادر کودک دستگیر که در بازجویی نامادری به قتل اعتراف کرد.
وی درباره علت قتل کودک 2 ساله بجنوردی گفت: کودک به علت ضربات مشت و لگد توسط همسر پدرش دچار مرگ مغزی و پس از رساندن به بیمارستان فوت می‌کند.
اسکناس‌های تقلبی
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه فرماندهی استان مازندران از توقیف یک دستگاه خودروی سرقتی حامل اسکناس‌های تقلبی خبر داد. سرهنگ علیرضا قدمی گفت: پلیس راه بابلسر- فریدونکنار هنگام کنترل ترافیک در این محور به یک دستگاه پژو 206 مظنون شدند که پس از استعلام شماره مشخص شد خودرو سرقتی است.
وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیری موادمخدر شیشه و اسکناس‌های تقلبی به ارزش 260 میلیون ریال کشف شد. وی در ادامه گفت: در این رابطه دو نفر متهم بازداشت شدند.
رد رشوه از سوی پلیس
زاهدان- خبرنگار کیهان: سرپرست بازرسی استان سیستان و بلوچستان از رد رشوه توسط مأمور پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.
سرهنگ علی‌محمد باستان گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان زاهدان در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر در سطح شهر و حین تعقیب و مراقبت و مستندسازی از منزلی، شخصی به هویت معلوم به مأموران مراجعه و مبلغ 15 میلیون ریال به آنها پیشنهاد می‌دهد.وی در ادامه تصریح کرد: مأموران وظیفه‌شناس، ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و متهم را به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.
کشف حشیش
اهواز- ایرنا: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 322 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در ورودی شهر اهواز کشف و ضبط شد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده افزود: مأموران پلیس یک کامیون حمل موادمخدر را که از یکی از استان‌های جنوبی کشور وارد خوزستان شده بود، شناسایی و در ورودی شهر اهواز متوقف کردند.
وی در ادامه گفت: در بازرسی از خودروی توقیف شده که بار آن، دیوار و سقف کاذب بود 322 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
مرگ خاموش
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی شهرستان «خلخال» از وقوع حادثه گازگرفتگی در روستای «اندبیل» خبر داد و گفت: در این حادثه زن و شوهری بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.سرهنگ «محمد نمازی» افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی های لازم مشخص شد زن و شوهری ساکن روستای «اندبیل» به علت نشت گاز از لوله بخاری و استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شده‌اند.
وی تصریح کرد: علی‌رغم تلاش کادر درمانی بیمارستان، زن و شوهر به علت مسمومیت شدید جان خود را از دست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار