سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: از پیشنهادات و ایده‌های نو برای اجرای جشنواره‌ها استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره کیک و شیرینی‌های سنتی قزوین که در این سازمان برگزار شد از بانوان برگزیده دومین جشنواره کیک و شیرینی‌های سنتی خواست تا ایده‌ها و پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر و با کیفیت‌تر چنین جشنواره‌هایی به سازمان ارائه دهند.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر شیرینی‌های سنتی منجر به انتقال تجربیات نسل گذشته به نسل جوان در حوزه شیرینی‌های سنتی و بومی شهر قزوین و همچنین زنده نگه‌داشتن سنت‌ها می‌شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین هم در این مراسم گفت: بخش جشنواره‌ها با رویکرد برندسازی شیرینی‌ها و غذاهای سنتی قزوین در برنامه های سال 97 این سازمان پررنگ‌تر دیده شده است.

صادق آریان از راه‌اندازی کارگروه غذاها و شیرینی‌های سنتی قزوین با حضور افراد صاحب سبک و مجرب در این سازمان خبر داد و افزود: یکی از خروجی‌های این کارگروه چاپ مجله دوزبانه انگلیسی و فارسی همراه با لوح فشرده است.

وی ادامه داد: 350 نفر از بانوان قزوینی در دومین جشنواره کیک و شیرینی‌های سنتی قزوین شرکت کرده بود که پس از داوری 10 نفر برگزیده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار