مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در حال حاضر دمای هوای شهر قزوین 14 درجه بالای صفر بوده و آسمان این شهر نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر و با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 24 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین،آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در حال حاضر دمای هوای شهر قزوین 14 درجه بالای صفر بوده و آسمان این شهر نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر و با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سرعت باد در این شهر دو متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت، جهت وزش باد از سمت شمال شرقی، دید افقی بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 81 درصد است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: طی 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در شهر قزوین 3.5 میلی‌متر، بیشینه دما 16 درجه و کمینه دما هم هشت درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهارونداحمدی یادآور شد: برای فردا یکشنبه آسمان شهر قزوین کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد همراه بوده و دمای هوا هم 16 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای روز دوشنبه آسمان شهر قزوین نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر و با وزش باد همراه باشد و دمای هوا هم 11 درجه سانتی‌گراد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار