نشست همکاری تعاملی بین مدیران کمیته امداد استان ایلام و مدیر موسسه خیریه «حضرت فاطمه زهرا (س)» تهران درزمینهٔ کمک به نیازمندان این استان در محل اداره کل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 25 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این نشست بیان کرد: موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا س تهران بیش از هشت سال است در مناطق محروم استان ایلام در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان است و به‌منظور تسهیل در خدمات این موسسه دفتر نمایندگی آن در ایلام نیز راه‌اندازی شده است.
 
وی گفت: این موسسه در سالهای گذشته درزمینهٔ ساخت مسکن برای نیازمندان، پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه، تهیه کالاهای موردنیاز مددجویان و مواردی دیگر همکاری‌های خوبی با این نهاد داشته است.
 
رضایی بهره‌گیری از کمک‌های خیران و مؤسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در این زمینه دست همه نیکوکاران و خیران را به گرمی می‌فشارد.
 
مدیر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا س«تهران نیز در این نشست گفت: تعداد 145 واحد مسکونی در سالهای گذشته با همکاری کمیته امداد و موسسه خیره حضرت فاطمه زهرا س» تهران برای مددجویان نیازمند و فاقد مسکن در مناطق محروم هلیلان، زرین‌آباد و دره شهر استان ایلام ساخته‌شده که در این زمینه 290 میلیون تومان توسط این موسسه هزینه شده است.
 
حسن کافی افزود: این موسسه خیریه علاوه بر این کمک‌ها، تهیه جهیزیه برای زوجه‌های مددجو، سرپرستی از ایتام، راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی، تهیه مواد خوراکی و همچنین تهیه آبگرمکن گازی به تعداد 115 دستگاه برای نیازمندان این استان را در کارنامه خود دارد.
 
وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این استان توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان است افزود: در این زمینه حتی با پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی هم توانسته‌ایم در این استان شغل ایجاد کنیم.
 
مدیر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا س تهران به برنامه‌های سال جاری این موسسه در همکاری با کمیته امداد استان ایلام اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با مدیران این نهاد داریم این موسسه امسال در احداث 30 واحد سرویس بهداشتی برای مددجویان این نهاد مشارکت خواهد کرد.
 
کافی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه تهیه 20 مورد جهیزیه به ارزش 34 میلیون تومان و کمک به تکمیل یک مجتمع مسکونی 6 واحدی برای مددجویان شهر ایلام به میزان 60 میلیون تومان و مشارکت در ساخت سه واحد مسکونی برای نیازمندان شهرستان ایوان ازجمله دیگر خدمات این موسسه به مددجویان این استان خواهد بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار