مدیرکل آموزش وپرورش ایلام
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از تشکیل کارگروه‌های تخصصی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 29 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوند از تشکیل کارگروه های تخصصی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش استان خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بهینه از فضاهای آموزشی باید مهم‌ترین موضوعات قابل‌طرح در تمامی سطوح کاری آموزش‌وپرورش باشد.

وی بابیان اینکه استفاده صحیح از نیروی انسانی و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود باید مبنای تصمیم‌گیری مسئولان آموزش‌وپرورش در سطح استان باشد، ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و پرورشی و تأمین تجهیزات را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آموزش‌وپرورش در فصل تابستان برشمرد و خواستار پیگیری آن از طریق برنامه‌های پروژه مهر و کار گروه‌های  مربوطه شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام بابیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی محوری‌ترین برنامه و دستور کار مسئولین آموزش‌وپرورش است تأکید کرد: کار ساماندهی نیروی انسانی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید محسوب می‌شود و باید برنامه محور و با حساسیت، دقت و ظرافت خاصی صورت پذیرد.

وی بابیان این مطلب که جهت‌گیری آموزش‌وپرورش امروز متأثر از سیاست‌های دولت و سیاست‌های وزیر آموزش‌وپرورش است، تصریح کرد: سیاست‌های آموزش‌وپرورش در پنج حوزه مشخص توسعه مشارکت‌های مردمی، تمرکززدایی، تقویت و ارتقای مدیریت آموزشگاهی ، بودجه‌ریزی عملیاتی و ساماندهی نیروی انسانی انجام می‌شود.

بیرانوند با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش در راستای تحقق راهبردهای فرا روی خود برنامه محور باشد، عنوان کرد: تمامی سیاست‌های آموزش‌وپرورش در چارچوب برنامه عمل مشخص و متناسب با اسناد تحولی ازجمله سند تحول بنیادین و سیاست‌های اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری در آموزش‌وپرورش اجرایی می‌شوند.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای بازگشایی  مطلوب مدارس در سال تحصیلی جدید در سطح ادارات آموزش‌وپرورش تابعه استان کلید خورده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش برنامه‌های خود را برای شروع سال تحصیلی94/95 با محورهای ساماندهی نیروی انسانی به‌عنوان نخستین و محوری‌ترین برنامه و نیز پروژه مهر که مربوط به آماده‌سازی شرایط  از هر حیث برای بازگشایی  مطلوب و بهنگام مدارس است تدوین کرده و اجرایی می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار