رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای حفظ حقوق مردم باید اقدام به موقع، قانون‌مدارانه و در رأس آن خالصانه عمل شود چراکه با نگاه مادی نمی‌توان آن‌گونه که باید به وظایف و مأموریت‌ها عمل کرد.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست مشترک قضایی و انتظامی اظهار داشت: با رشد جمعیت و افزایش وسایل نقلیه طبیعتاً با افزایش بعضی از مؤلفه‌های وقوع جرایم و تصادفات روبه‌رو می‌شویم.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در استان از مجموعه انتظامی استان قزوین تقدیر کرد و افزود: مجموعه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بیشترین برخورد را برای احقاق حقوق مردم داشته و در بین ضابطان قضائی این پلیس است که به عنوان ضابط عام بیشترین برخورد را برای ایجاد امنیت و رسیدگی به امور مردم دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: برای حفظ حقوق مردم باید اقدام به موقع، قانون‌مدارانه و در رأس آن خالصانه عمل شود چراکه با نگاه مادی نمی‌توان آن‌گونه که باید به وظایف و مأموریت‌ها عمل کرد بنابراین به راحتی می‌توان وظایف محوله را با نیت الهی پیش برده و موفق بود.

قدرتی افزایش آگاهی نسبت به مأموریت‌ها و همت را لازمه بهتر عمل کردن و در نتیجه قرب الهی در مأموریت‌ها برشمرد و تصریح کرد: امنیت، عدالت و رفاه نیاز و مطالبه مردم از حکومت است بنابراین این مقوله به هیچ عنوان قابل معامله و مذاکره نیست.

این مسؤول قضایی امنیت را خط قرمز حاکمیت دانست و عنوان کرد: با پیشگیری اجتماعی و قضائی می‌توان با کمترین هزینه و چالش از وقوع جرایم جلوگیری و ضریب امنیت را در استان افزایش داد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به افزایش تجهیزات و توانمندی ساختاری در مقابله با جرایم و ایجاد امنیت تأکید کرد: سازمان و ساختار نیروی انتظامی باید متناسب با دستگاه قضائی رشد و ارتقا یابد تا بتواند مأموریت‌های خود را در حوزه ضابطی عام به نحو عالی به انجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار