مربی سازنده دو و میدانی همدان با تایید منطقی بودن کناره گیری قهرمان دو ومیدانی پیوند اعضا کشور از تیم ملی گفت: شادکام در برنامه رکوردگیری تیم ملی حتی بهتر از مسابقات قهرمانی کشور عمل کرد اما حریف او مدام بی اخلاقی کرد و توهین وی باعث شد تا قید حضور در اردوی تیم ملی را بزند.
کد خبر: ۵۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 29 June 2015

مربی سازنده دو و میدانی همدان گفت: کناره گیری قهرمان دو و میدانی پیوند اعضا کشور از اردوی تیم ملی منطقی بود و معتقدم شان و منزلت وی در اردو حفظ نشد.

به گزارش ایرنا؛ مسعود بنوان اظهار کرد: رضا شادکام یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران همدان است و در برنامه رکوردگیری اردوی تیم ملی دو ومیدانی پیوند اعضا کشور از سوی حریفش مورد بی احترامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: شادکام در برنامه رکوردگیری تیم ملی حتی بهتر از مسابقات قهرمانی کشور عمل کرد اما حریف او مدام بی اخلاقی کرد و توهین وی باعث شد تا قید حضور در اردوی تیم ملی را بزند.

مربی دو و میدانی همدان خاطرنشان کرد: حتی برای رکوردگیری مطلوب این قهرمان دو و میدانی کشور یکی از داوران دو و میدانی استان را همراه خود بردیم تا دقیق تر رکوردها ثبت شود اما با این حال رفتار مناسبی از سوی دست اندرکاران اردو شاهد نبودیم.

بنوان افزود: رضا شادکام با وجود سابقه کم در رشته دو و میدانی پیوند اعضا کشور توانست با برنامه تمرینی حرفه ای قهرمان کشور شود و یکی از امیدهای اصلی در کسب مدال جهانی بود.

وی اضافه کرد: برای هر ورزشکاری که روحیه پهلوانی دارد، اخلاق مهمتر از قهرمانی است و شادکام ترجیح داد بجای اعزام به مسابقات جهانی با این وضعیت، در خانه استراحت کند.

رضا شادکام قهرمان مسابقات دو ومیدانی پیوند اعضا کشور از اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی آرژانتین کناره گیری کرد.

شادکام در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احساس کردم فضای تیم ملی برای تمرین و آماده سازی مناسب نیست و بر این اساس تصمیم به جدایی گرفتم.

این دونده همدانی اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در مسابقات مواد یکصد متر و 200 رده سنی 50 تا 59 سال دو ومیدانی پیوند اعضا کشور به مدال طلا دست یافت.

تیم ملی پیوند اعضا ایران خود را برای مسابقات جهانی که شهریور امسال در کشور ارژانتین بر گزار می شود، آماده می کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار