درجه حساسیت این پست وشرایط موجود استان مرزی ایلام در نوشتارهای قبلی به استحضار ایشان رسانیده شد،صد البته که ایشان بر درجه اهمیت این پست واقفند ،بنابراین انتظار می رود حال که ایشان عزم خود رابرای بهره مندی از نیروهای غیر ایلامی جزم نموده اند ،نیروی را دراین جایگاه بگمارند که از تمام مولفه های مدیریتی وسیاسی برخوردار و وزن وی با در جه اهمیت این جایگاه برابری نماید.
کد خبر: ۵۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 30 December 2017

تابناک ایلام ::این ماهها تا بخواهید خبرهای گوناگونی  درخصوص انتخاب معاونین استاندار ایلام به گوشتان خورده است . هرچند انتصاب مدیران زیرمجموعه حق استاندار است ،اما به هرشکل ایشان با تعامل وهمفکری با  مرتبطین حوزه انتصابات در استان، بر سر معاونتهای عمرانی واقتصادی به اجماعی قابل قبول رسیده اند ومی توان گفت؛ پرونده این دومعاونت تا حدودی بسته شده تلقی میگردد. 

اما هنوز بگو مگوها وباید ونباید ها بر سر حساس ترین معاونت کابینه سلیمانی دشتکی در جریان است .بسیاری از فعالین سیاسی جریان حامی دولت که البته بی راه هم نمی گویند ،براین باورند که معاونت سیاسی بدلیل دخالت مستقیم  در عزل ونصب فرمانداران وبخشداران ،ترسیم خط ومشی سیاسی دولت در استان وشهرستانها  وبرنامه ریز و تصمیم ساز در حوزه فعالیت احزاب سیاسی و مهمتر از همه مقوله امینت ،نقش پیشانی  دولت در استان رابازی می کند ،به این معنا که این معاونت  تبلور تفکر حاکم بر دولت است.

بنابراین بسیاری از فعالین سیاسی تاثیر گذار،نمایندگان و همه اشخاص ذی نفوذ در حوزه عزل ونصب های استان به نوعی چشمانشان به این معاونت دوخته شده است ،مخصوصا نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی که در ایام انتخابات پست فرمانداریها وبخشداریها  را پیش خور کرده وبه اصطلاح افراد زیادی ماههاست برای آن  کت وشلوار سفارش داده اند!براین اساس واگذاری  این پست به یک  غیربومی گوش به فرمان ،تمام هم وغم آنان است .

اما همانطور که هفته گذشته نیز به آن پرداختیم ، عزم سلیمانی دشتکی برای واگذاری سکان معاونت سیاسی وامنیتی استانداری ایلام به یک غیر بومی جدی است . آنقدر جدی که هیچ چیزی نمی تواند در اراده وعزم وی خللی وارد نماید . نکته قابل توجه اینکه علیرغم تکذیب زود هنگام اطرافیان استاندار دربرخی کانالهای تلگرامی ،گزینه استاندار همانطور که پیشتر اعلام شد ،فرماندار فعلی شهرستان اردل از استان چهارمحال بختیاری است.

خبرهای رسیده موید این واقعیت است که استاندار ایلام ،آقای "محمد نوذری " را بعنوان گزینه جدی تصدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام به وزارت کشور معرفی و پرونده وی در جال سپری نمودن مراحل قانونی است .اگرچه استاندار ایلام بعنوان نماینده عالی دولت دراستان مخیر به  تعیین مدیران زیر مجموعه خود بوده و تصمیمات وی در تمام حوزه ها قابل احترام است .

اما احترام به تصمیمات به معنای نفی انتقاد یا بستن شدن این دالان تاثیر گذار نبوده واستاندار محترم ایلام نیز باید در اتخاذ این تصمیمات به شور وخرد جمعی قدری وقع نهاده ،تا خدایی نخواسته تصمیمات یک سویه ،خروجی های آسیب زایی رابه وی واستان تحمیل ننماید.

  درجه حساسیت این پست وشرایط موجود استان مرزی ایلام در نوشتارهای قبلی به استحضار  ایشان رسانیده شد،صد البته که ایشان بر درجه اهمیت این پست واقفند ،بنابراین انتظار می رود حال که ایشان عزم خود رابرای بهره مندی از نیروهای غیر ایلامی جزم نموده اند ،نیروی را دراین جایگاه بگمارند که از تمام مولفه های مدیریتی وسیاسی برخوردار و وزن وی با در جه اهمیت این جایگاه برابری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار