استاندار ایلام :
استاندار ایلام گفت : اگرچه اعتبار فرهنگی پیش بینی شده از سوی استانداری به دستگاه های مربوطه ابلاع خواهد شد ولی مدیران دستگاه های فرهنگی و هنری استان باید برای جذب اعتبار های ملی تلاش کرده تا این حوزه بیش از پیش تقویت شود.
کد خبر: ۵۴۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 03 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست انجمن های فرهنگی و هنری و رسانه ای استان گفت: زبان هنر یکی از بهترین ابزارها برای انتقال پیام های مختلف به مخاطبان است که در این زمینه برای تقویت هنر و زیر ساخت های آن همه مدیران و دست اندکاران این حوزه باید تلاش کنند.


وی تصریح کرد: اگرچه اعتبار فرهنگی پیش بینی شده از سوی استانداری به دستگاه های مربوطه ابلاع خواهد شد ولی مدیران دستگاه های فرهنگی و هنری استان باید برای جذب اعتبار های ملی تلاش کرده تا این حوزه بیش از پیش تقویت شود.


وی افزود: امشکلات حوزه فرهنگی و هنری در دستور کار بررسی برای رفع قرار می گیرند ولی کارگروه های مشخص و مرتبط باید در هر بخش فرهنگی تشکیل تا مشکلات در اسرع وقت حل شوند.


استاندار ایلام همچنین بر واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری بخش اداری استان به انجمن های بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: در جهت کاهش تصدی گری دستگاه های اجرایی باید فعالیت های فرهنگی و هنری خود را به این موسسه ها واگذار کنند.


وی همچنین با اشاره به اینکه ایلام از نظر امکانات فرهنگی از سایر استان های کشور عقب تر است گفت: ایلام برای تقویت اعتبارهای فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


سلیمانی دشتکی همچنین در این نشست در پاسخ به درخواست مسئولان موسسه های فرهنگی و هنری استان برای معافیت مالیاتی، گفت: در این زمینه باید کار کارشناسی لازم انجام و در صورت نداشتن منع قانونی اقدام لازم انجام شود.


در این نشست مسئولان انجمن های مختلف فرهنگی، هنری و مدیران رسانه ها مشکلات خود را مطرح کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار