مدیر ستاد اقامه نماز ایلام با اشاره به اجرای طرح سفیران صبح در این استان طی سال جاری گفت: روند احیای فریضه اقامه نماز صبح بصورت جماعت در مساجد استان با اجرای این طرح رونق گرفته است
کد خبر: ۵۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 07 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛فیض‌الله رضایتی اظهار کرد: این طرح با هدف احیای نماز صبح در مساجد این استان سال گذشته در تعداد محدودی از مساجد استان اجرا شد که امسال با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط دستاورد بهتری داشته است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این طرح در هشت مسجد ایلام و 2 تا سه مسجد در هر شهرستان استان به صورت مستمر اجرا می‌شود، افزود: این طرح با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و کانون‌های مساجد اجرا می‌شود و برای هر مسجد یک روحانی تعیین شده تا نماز صبح به صورت جماعت در این اماکن اقامه شود .

رضایتی با بیان اینکه مبنای فعالیت این ستاد در سال جاری کیفیت بخشی به برنامه‌های مساجد است، اضافه کرد: تلاش می‌شود ضمن برنامه‌ریزی برای افزایش حضور مردم در مساجد روند اقامه نمازهای جماعت بصورت مستمر نیز انجام شود .

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام عنوان کرد: طرح سفیران صبح، سال گذشته در 45 مسجد استان اجرا شد که استقبال مطلوبی از آن انجام نگرفت ولی امسال با برنامه‌ریزی بیشتری در حال انجام است .

وی طرح امین شامل سازماندهی نیروهای داوطلب برای ترویج نماز، طرح ملی نیک، طرح هادی، مبین و طرح بیان با هدف ترویج فرهنگ نماز را از دیگر طرح‌های در دستور کار این ستاد برای ترویج نماز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار