جواد شرفخانی :
خبرنگار ما برای روشن شدن زوایای پنهان ونهان این موضوع و بررسی صحت وسقم این موضوع و چرایی وقوع این اتفاق ماجرا را از جواد شرفخانی جویا شد .سخنگوی شورای سیاستگذرای اصلاح طلبان در این گفتگو به خبرنگار ماگفت :تا زمانی که خبر را در کانالهای تلگرامی ورسانه استان مشاهده نمودم از اصل ماجرای مدیریت منطقه ویژه اقتصادی مهران اطلاعی نداشتم.
کد خبر: ۵۵۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 14 January 2018

این روزها منطقه ویژه اقتصادی مهران آنچنان خبرسازی می کند ،گویا در این استان هیچگونه دستگاه اجرایی یا اقتصادی وسیاسی دیگری فعال نیست و با تعیین مدیر و رفع مشکلات آن ،هیچونه مشکل لاینحل دیگری در استان باقی نخواهد ماند.

به گزارش تابناک ایلام ،در اثنای این پر خبری عده ای نیز فرصت را مغتنم شمرده و در لابلای خبرسازی های متنوع این دستگاه ،درزهایی برای تخریب سرمایه های انسانی این دیار یافته وبا بی انصافی هر چه تمامتر ،تحصیلکرده ها ، نیروهای کارآمد وچهره های شناخته شده استان را آماج بی رحمانه ترین حملات تخریبی خود قرار می دهند .حملات آنچنان سنگین است که گویی دو قدرت مهم سیاسی واقتصادی در دو قطب کاملا متضاد رودرروی هم قرار گرفته و  در یک رویایی تمام عیار برای استثمار و تسلط در یک جنگ سرد به سر می برند.

بدنبال سلسله خبرهای منتشره در شبکه های اجتماعی و رسانه ای استان ،از روزهای گذشته خبری دال بر اقدامات زیر پوستی سیاسیون برای واگذاری جایگاه مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی که البته آش دهان سوزی هم محسوب نمی شود!به دکتر جواد شرفخانی سخنگوی شورای سیاستگذرای اصلاح طلبان استان در  سطح رسانه های مجازی واجتماعی استان دست به دست شد .

خبرنگار ما برای روشن شدن زوایای پنهان ونهان این موضوع و بررسی صحت وسقم این موضوع و چرایی وقوع این اتفاق ماجرا را از جواد شرفخانی جویا شد .سخنگوی شورای سیاستگذرای اصلاح طلبان در این گفتگو به خبرنگار ماگفت :تا زمانی که خبر را در کانالهای تلگرامی ورسانه استان مشاهده نمودم از اصل ماجرای مدیریت منطقه ویژه اقتصادی مهران اطلاعی نداشتم.

شرفخانی ادامه داد: با توجه به مشغله کاری و نداشتن فرصت کافی ،حتی قصد کاندیداتوری در این جایگاه را نداشته ام ،چه رسد به اینکه برای تصاحب این جایگاه با شخصی یا گروهی رایزنی نموده باشم.

سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان بیان داشت : بنده از طریق این رسانه خبرهای انتشار یافته در خصوص معرفی اینجانب یا هرگونه تلاش پنهانی برای کسب مدیریت منطقه ویژه اقتصادی مهران را به شدت تکذیب نموده ورسانه انتشار دهنده این خبر را به رعایت انصاف وصداقت در رسالت خبری دعوت می کنم.

وی افزود: رسانه ها بعنوان ابزار توانمندی برای کمک به رشد وتوسعه استان محسوب می شوند ،این ابزار محقق کننده دمکراسی که به حق از آنها بعنوان رکن چهارم دمکراسی یاد می شود ،باید برای جایگاه و منزلت خود ارزش قایل شده وبه جای بازی با کلمات و استفاده ابزاری از رسانه برای تخریب وتضعیف دیگران ،در خدمت توسعه ورشد وترقی استان قرار گیرند.

شرفخانی با ابراز گلایه  از رسانه ها وکانالهای انتشار دهنده این خبر کذب تصریح کرد: رعایت اخلاق در تنظیم وانتشار خبر ،اصل رسالت یک رسانه به حساب می آید . انتظارم از این دوستان رعایت انصاف و عدم انتشار خبرهای فاقد پشتوانه ای است که  یقینا تداوم این شیوه به سلامت رسانه ها صدمه وارد خواهد کرد.

این صاحب نظر اقتصادی خاطرنشان کرد: متاسفانه در فضای اجتماعی و رسانه ای استان عده ای که با عملکرد نادرست خود از چرخه فعالیتهای مدیریتی وسیاسی استان به حاشیه رانده شده اند ،سعی دارند به هرطریق ممکن انتقام  خود رااز رقبای خیالی خود بگیرند ،ازاینرو این افراد با  پناه بردن به اقدامات تخریبی، به دنبال ریختن زهر خود هستند ،این روش اصلا با مرام ومسلک های سیاسی و رقابتهای اصولی همخوانی ندارد.

وی در پایان با ذکر توصیه ای  گفت : از این دوستان عزیز در خواست دارم ،با قرار گرفتن در مسیر خدمت به مردم استان وهمراهی با تیم استاندار پرتلاش ،به جای سنگلاخی نمودن مسیر توسعه استان ،رویدادهای گذشته را به دست فراموشی سپرده و با عزم جدی، مسئولین را درراستای تحقق برنامه های دولت تدبیر وامید دراستان یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار