معاون امور عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: استانداردسازی محصولات، خدمات و کالاهایی که ارائه می شود، نیازمند توجه و پیگیری جدی توسط مسئولان مرتبط است و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی نباید به راحتی از کنار این موضوع حساس بگذرند.
کد خبر: ۵۵۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 17 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی روز چهارشنبه در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالاها و خدمات اظهار کرد: توجه به استاندارد در ارائه خدمات و محصولات به معنای ایجاد و تامین امنیت خاطر و ارتقای اعتماد و سطح رضایتمندی شهروندان است.


وی افزود: در برنامه ریزی های اقدام شده توجه خوبی به مقوله استاندارد در بخش های مختلف شده است، ولی مشکل اصلی در اجراست.


معاون امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: همه در قبال تولید کالاها در تمامی بخش ها مسئول هستیم و این وظیفه باید به نحو شایسته از سوی دستگاه های نظارتی اعمال شود و فرایند های نظارتی نه موردی بلکه به صورت مستمر و از ابتدا تا انتها ادامه یابد.


کرمی یادآور شد: در خصوص صدور مجوز در بخش های مختلف باید توجه و نظارت بیشتری صورت گیرد چرا که هر محصولی که تولید می شود به منزله سرمایه ملی بوده و وظیفه دستگاه های حاکمیتی است که کنترل کنند تا فرایندهای تولید و مصرف به درستی و منطبق با استانداردهای ملی صورت بگیرد.

 


وی با بیان اینکه بدترین کار سلب اطمینان مردم از کالا و مصالح است، گفت: استانداردسازی محصولات، خدمات و کالاهایی که ارائه می شود، نیازمند توجه و پیگیری جدی توسط مسئولان مرتبط است و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی نباید به راحتی از کنار این موضوع حساس بگذرند.


کرمی خواستار اهتمام بیشتر دستگاه های کارگروه ذیربط نسبت به اعمال وظایف قانونی خود در خصوص حساس بودن مقوله استاندارد شد و افزود: با کنترل بیشتر و افزایش نظارت می‌ توان به استاندارد لازم دست پیدا کرد.


کرمی تصریح کرد: در صدور مجوزهای واحدهای تولیدی و صنعتی توجه به رعایت استاندارد و دیگری بیمه ضروری است، بنابراین متولیان صدور مجوز دقت کنند شروع به کار واحدهای تولیدی مشروط به رعایت این 2 اصل باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار