مدیر آموزش‌وپرورش کبودرآهنگ از برگزاری ۸۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره ۸۴ شهید فرهنگی و دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۵۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 22 January 2018

مدیر آموزش‌وپرورش کبودرآهنگ از برگزاری ۸۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره ۸۴ شهید فرهنگی و دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود.

 به گزارش تسنیم؛ رضا عسگری اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب برای جوان و نوجوان جامعه که آن دوران را درک نکرده‌اند، ضرورت داشته و نباید به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: آموزش‌وپرورش کبودرآهنگ نیز به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و آشنایی دانش آموزان با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری را پیش‌بینی کرده است.

عسگری گفت: در ابتدای دهه زنگ انقلاب به دلیل تعطیلی مدارس در پنجشنبه ۱۲ بهمن، چهارشنبه ۱۱ در مدارس نواخته شده و مراسم نمادین نیز ۱۲ در یکی از مدارس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن و حضور راویان انقلاب در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

مدیر آموزش‌وپرورش کبودرآهنگ با اشاره به سایر برنامه‌ها عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌های هنری، علمی و پژوهشی دانش آموزان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی در مدارس متوسطه و مسابقه انشانویسی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

عسگری از دیدار با خانواده معظم شهدا در دهه فجر نیز خبر داد و گفت: یادواره ۸۴ شهید دانش‌آموز و فرهنگی کبودرآهنگ نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و بسیج در برگزاری این یادواره مشارکت دارند، اعلام کرد: این شهرستان دارای ۱۲ شهید فرهنگی و ۷۲ شهید دانش‌آموز است.

عسگری با اشاره به طرح‌های عمرانی دهه مبارک فجر نیز افزود: افتتاح ۲ مدرسه و ۲ نمازخانه در مدارس با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار و کمک خیران از مهم‌ترین اقدامات است.

وی از تجهیز همه مدارس کبودرآهنگ به امکانات گرمایشی استاندارد خبر داد و گفت: همه شهری و روستایی این شهرستان دارای پکیج یا بخاری استاندارد بوده و تنها ۲ مدرسه روستایی باقی‌مانده که آن‌هم در دهه فجر انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار