فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: امسال حدود 70 عنوان برنامه توسط بسیجیان در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ایلام برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۶۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 03 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» ضمن تبریک سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب، اظهار کرد: امسال حدود 70 عنوان برنامه توسط بسیجیان در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ایلام برگزار می شود .

فولادی افزود: شعار دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه­جانبه و اقتصاد مقاومتی» است و حتما در همه برنامه‌ها این شعار محوری مورد توجه خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه ایلام اضافه کرد: از جمله برنامه‌های سراسری تکریم و تجلیل از شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس خواهد بود که در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه که به نام "انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت" نام گذاری شده، آیین عطر افشانی مزار شهدای گمنام ایلام با حضور بسیجیان و پاسداران و سایر اقشار مختلف مردم شهید پرور در گلزار شهدای گمنام ایلام راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد .

فولادی تصریح کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر چندین یادواره شهدا برگزار خواهد شد که از آن جمله برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان است که روز 16 بهمن ماه ساعت 20 در مسجد والی ایلام برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه ایلام نقش بازاریان و اصناف را در پیروزی انقلاب مهم دانست و اشاره کرد: اصناف و بازاریان دوشادوش سایر مردم در پیروی از امام و در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشتند .

وی ابراز کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های بصیرتی با تبیین نقش امام و انقلاب، گفتمان امام و رهبری و شناخت توطئه‌های استکبار در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار، برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع چگونگی پیروزی انقلاب، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در واحدهای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی با موضوع امام و انقلاب، ویزیت رایگان، اهداء خون و برگزاری ادعیه در این ایام مبارک در سطح شهرستان ایلام برگزار می‌شود .

فولادی عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت و فضا سازی تبلیغی ناحیه ایلام در سطح شهر هم با رنگ و بوی فجر فاطمی است .

وی ضمن دعوت از مردم غیور و انقلابی ایلام برای با شکوه برگزار نمودن راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مطمئنا مردم انقلابی ایلام نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب و تثبیت آن در ایام دفاع مقدس و سایر مقاطع مختلف در این 39 سال داشته‌اند و در روز 22 بهمن امسال نیز همچون گذشته برگ زرین دیگری به افتخارات استان و کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار