فرمانده انتظامی ایوان خبرداد
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: سارق حرفه‌ای در ایوان در دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 02 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،

شهرام امیریان بااعلام این خبر گفت: سارق گوشی‌های هوشمند در ایوان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری سارق مغازه موبایل فروشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد، افزود: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی برسرقت مغازه موبایل فروشیش بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: پلیس پس از بررسی موضوع در کمتر از نیم ساعت، سارق را که از سارقان حرفه‌ای بود، شناسایی کرد.

امیریان تصریح کرد: در یک عملیات موفق پلیسی سارق که قصد خارج شدن از شهر را داشت، دستگیر و اموال مسروقه شامل 7 دستگاه گوشی هوشمند موبایل و تعدادی تبلت از متهم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: پلیس با جدیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد که امنیت عمومی شهروندان به خطر بیفتد.

امیریان به کسبه و بازاریان برای پیشگیری از سرقت توصیه کرد: واحدهای صنفی عرضه کننده اجناس و کالاها با قیمت بالا جهت بستن درب‌های داخلی از قفل و سوییچ مخفی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در موقع تعطیلی حتما اقلام با ارزش مثل طلا، تبلت و موبایل از داخل ویترین جمع‌آوری و در گاو صندوق قرار داده شود. حتی از گماردن افراد نابالغ و کم‌تجربه در مغازه اجتناب کنید زیرا آنان زودتر اغفال می‌شوند.

وی افزود: در هنگام حضور مشتری در محل کسب به هیچ عنوان محل کار ترک نکنند. حتی باید ورودی کانال کولر هر چند که کوچک باشد با حفاظ فلزی محفوظ باشد، همچنین درب‌های مغازه را از نوع کرکره‌ای مشبک استفاده کرده و شب‌ها نیز روشنایی کافی در آنها وجود داشته باشد. حتی بهتر است گاو صندوق در مغازه طوری جاسازی شود که قابل رویت نباشد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار