رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام:
کد خبر: ۵۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 02 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، غلامرضا علی‌محمدی صبح امروز در حاشیه نشست مشترک رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: با همکاری خانه مطبوعات استان ایلام ضیافت افطاری با عنوان ضیافت اندیشه اصحاب رسانه در ایلام برپا می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است در این ویژه‌برنامه از آثار برتر مربوط به اربعین حسینی سال گذشته خبرنگاران و اصحاب قلم استان ایلام تجلیل شود.

علی‌محمدی اضافه کرد: این ویژه‌برنامه مشترک بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات گامی در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی بوده است که امیدواریم مورد توجه اصحاب رسانه استان ایلام قرار گیرد.

× هتل لاله ایلام میزبان اصحاب رسانه در ضیافت اندیشه می‌شود

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام نیز گفت: ویژه برنامه ضیافت اندیشه ویژه اصحاب رسانه شنبه هفته آتی راس ساعت 7 عصر در محل هتل لاله ایلام برپا می‌شود.

پژمان مهدوی‌فر افزود: سعی شده این ویژه‌برنامه دارای مهمانان ویژه‌ای باشد و در این راستا از  فرماندهان ارشد سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، استانداری و ... دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: ایراد سخنرانی، تریبون آزاد، معرفی آثار برتر و ... پذیرایی و افطار از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ویژه‌برنامه تحت عنوان ضیافت اندیشه اصحاب رسانه است.

این مسئول اضافه کرد: از طریق پیامک اصحاب رسانه به این ضیافت دعوت شده و بار دیگر در این مجال از همه اصحاب رسانه برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار