فرمانده انتظامی ایلام
دوخبردوحوزه انتظامی استان ایلام :دستگیری دو عامل تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در چرداول وآغاز اجرای طرح برخورد با سارقان در ایلام
کد خبر: ۵۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 02 July 2015

به گزارش تابناک ایلام ،بهروز علیمرادی از دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان چرداول خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ با قرار 4 میلیارد ریال روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی شیشه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی مناسب مشخص شد متهمان با یک دستگاه خودرو سمند جهت خرید مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های همجوار عزیمت و قصد برگشت دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله با هماهنگی قضایی اقدام به اجرای تور ایست بازرسی موقت کرده خودرو مورد نظر را شناسایی که متهمان با مشاهده پلیس قصد فرار داشته که با استفاده از موانع پلیسی توقیف و مقدار قابل توجهی شیشه از آنان کشف و ضبط شد. 

علیمرادی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی و از آن طریق هر کدام با قرار دو میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

خبردوم آغاز اجرای طرح برخورد با سارقان در ایلام

فردین پیری از دستگیری 8 سارق در ایلام خبر داد و اظهار داشت: مأموران در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در 24 ساعت گذشته طرح مذکور را در چند محله از شهر ایلام اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 8 سارق دستگیر شدند. در همین راستا تعدادی از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد 15 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند. در ماه مبارک رمضان سومین مرحله طرح پاکسازی مناطق جرم‌خیز و تفرجگاه‌ها در این شهرستان به مرحله  اجرا در آمده تا شهروندان بتوانند با آرامش‌خاطر در مراسم معنوی و مذهبی شرکت کنند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار