فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف چهار هزار و ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 01 March 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تعداد ۴ هزار و ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در سطح شهر ایوان توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.

وی تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم به ویژه جوانان نیست، اما با افرادی که قصد مزاحمت و بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره انگیز انجام دهند، برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس شهرستان ایوان با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس جهت برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه غیر مجاز و خطر ساز را در راستای تامین آسایش و آرامش شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز است از مردم خواست: در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ عالی پور در پایان به والدین توصیه کرد: به دلیل قرار داشتن در روزهای پایانی سال و ایام پیش رو برای پیشگیری از حوادث احتمالی بیشتر مواظب فرزندان خوب خود بوده تا با غم و اندوه به استقبال سال نو نروند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار