امام جمعه موقت آبیک:
امام جمعه موقت شهر آبیک گفت:: برخی مسؤولان به گونه‌ای سخن گفته و حرکت می‌کنند که ارتجاع بوده و بیانگر سوءمدیریت آنان در ارتباط با خدمت به مردم است.
کد خبر: ۵۷۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 03 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر (عج) با اشاره به سخنان مهم و تکان‌دهنده مقام معظم رهبری در 29 بهمن در جمع مردم تبریز اظهار داشت: در این سخنرانی مقام معظم رهبری آسیب‌شناسی انقلاب را مهم ذکر کرده‌اند که اشرافی‌گری، ارتجاع و دل سپردن به طبقات زیاده‌خواه و مرفه را از جمله آسیب‌های انقلاب دانسته‌اند.

وی افزود: فرزند نماینده مجلسی که درباره حقوق نجومی پدر تازه به دوران رسیده‌اش می‌گوید سهم پدرم از انقلاب است باید گفت که خانواده‌های شهدایی که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند چه سهمی دارند.

امام جمعه موقت شهر آبیک ادامه داد: برخی مسؤولان به گونه‌ای حرکت می‌کنند که ارتجاع یعنی بازگشت به شرایط پیش از انقلاب است و یا از زبان مردم نقل می‌کنند که زمان شاه بهتر بود در حالی که جنایت‌های بسیاری در دوران شاهنشاهی صورت گرفته و این نحوه سخن گفتن بیانگر سوءمدیریت برخی مسؤولان در ارتباط با خدمت به مردم است.

رمضانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید داشته‌اند که ارتجاع از آفاتی است که انقلاب را تهدید می‌کند، اضافه کرد: ساده‌زیستی یکی از شعارهای انقلاب اسلامی است که لازم است از تجمل و اشرافی‌گری پرهیز شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در فرمایشی بیان کرده است که خدا نیاورد آن روزی را که مسؤولان کشور با پشت کردن به محرومان و به جای دفاع از آنان، به حمایت از سرمایه‌داران روی آورده و اغنیا از اعتبار بیشتری برخوردار شوند؛ معاذالله که این با سیره و روش انبیا، امیرالمومنین (ع) و ائمه اطهار (ع) سازگار نیست.

خطیب جمعه موقت شهر آبیک به 11 اسفند مصادف با 13جمادی‌الثانی وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: چهار فرزند این بانوی بزرگ اسلام فدای ولایت شدند و زمانی که بشیر به مدینه رفته بود تا خبر شهادت شهدای کربلا را بدهد، حضرت ام‌البنین (س) در هر لحظه سراغ امام حسین (ع) را می‌گرفتند.

رمضانی با گرامیداشت ایثار، صبر، فداکاری پایداری همسران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت کشور افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: بدانید امرو هیچ جای دنیا زنانی مانند مادران شهدای دو، سه و چهار شهید در دنیا نداریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین فرموده‌اند: در جامعه ما مادران با این خصوصیات از پدران قوی‌تر و آگاهانه‌تر ایستاده‎اند و نقش مادران در تربیت فرزندان و تربیت انقلابی آنان بیشتر است.

امام جمعه موقت شهر آبیک اضافه کرد: روانه کردن فرزندان به جبهه‌های حق علیه باطل از سوی خانواده‌های معظم شهدا ناشی از تربیت اسلامی و تأسی و الگوگیری آنان از حضرت زهرا (س) و حضرت ام‌البنین (س) بوده که باید به وجود چنین الگوهایی افتخار کنند.

رمضانی به تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در 14 اسفند خاطرنشان کرد: تشکیل نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد، بسیج، سپاه، جهاد سازندگی و غیره نشانه معمار کبیر بودن امام راحل بوده است.

وی به 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اشاره و بیان کرد: لازم است آحاد جامعه حافظ محیط زیست و منابع طبیعی باشند و درخت بکارند که ثواب بسیاری دارد به ویژه کاشت درخت میوه که طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) هرکس درختی بکارد و دیگران از آن تناول کنند خداوند روز قیامت درختی برایش می‌کارد.

امام جمعه موقت شهر آبیک با اشاره به هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد شبهه نسبت به اعتقادات در نوجوانان و جوانان می‌طلبد تزکیه و تربیت بر تعلیم مقدم شمرده شود و لازم است نسل نوجوان و جوان را دریابیم.

رمضانی یادآور شد: حوزه علمیه خواهران زینبیه (س) شهرستان آبیک آمادگی لازم برای ثبت‌نام بانوان در این مکان مقدس را دارد که باید گفت از نظر اقتصادی، مالی و انسانی این حوزه نیاز به مساعدت مسؤولان و خیران دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار