رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: سالن اختصاصی تیراندازی در شهر مریانج راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 05 July 2015
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان از راه‌اندازی سالن اختصاصی تیراندازی در شهر مریانج خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی شمسی‌پوربا اشاره به وضعیت تیراندازی استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه رشته تیراندازی در استان بسیار پیشرفت کرده و ورزشکاران ما درخشش خوبی در عرصه‌های ملی و جهانی دارند.

وی ادامه داد: اهدافی را ترسیم کرده‌ایم تا همچنان در این رشته مهیج پیشرفت کنیم و برای استان افتخارآفرینی کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی همدان تصریح کرد: استان همدان از ظرفیت بسیار بالایی در این رشته برخوردار است و ورزشکاران همدانی ظرفیت جهانی در این رشته دارند و همیشه در مسابقات خود را ثابت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200 نفر به صورت حرفه‌ای و سازمان‌یافته و دارای بیمه ورزشی در رشته تیراندازی در استان فعالیت دارند، هرچند تعدادی نیز با سایر بیمه‌های ورزشی در این رشته فعالیت می‌کنند.

شمسی‌پور تاکید کرد: زیرساخت این رشته در استان همدان فراهم است و در سطح استان بیش از 150 خط تیراندازی وجود دارد.

وی ضمن معرفی سالن‌های تیراندازی استان افزود: در استان همدان یک سالن تخصصی وجود دارد که آن هم سالن شهید ضرابیان بوده که متعلق به اداره ورزش می‌باشد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان ادامه داد: البته نهادهای دیگری هم مانند سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش و شرکت گاز نیز دارای چند خط تیراندازی هستند.

وی با اعلام خبر راه‌اندازی دومین سالن تخصصی تیراندازی همدان گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری اداره ورزش و جوانان مریانج یک سالن تخصصی تیراندازی را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج راه اندازی کنیم.

شمسی‌پور اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی دارای ظرفیت بالایی است و از زیرساخت‌های خوبی بهره‌مند است.

وی گفت: یک سالن خوبی را در این مجموعه در نظر گرفته‌ایم تا با فراهم شدن امکانات و اعتبارات لازم آن را تجهیز کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این سالن را آماده کنیم مشکل میزبانی ما حل خواهد شد زیرا تمام امکانات در مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی برای برگزاری اردوها و میزبانی‌های متعدد فراهم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار