فرماندار دهلران
روستاییان از اقشار زحمت کش و مولد جامعه هستند و دولت نیز برای رفاه آنان برنامه های ویژه ای دارد.
کد خبر: ۵۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 05 July 2015
به گزارش تابناک ایلام-امیدعلی سبزی روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستای بیات به موفقیت های مهم دولت یازدهم در 2 سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: روستاییان از اقشار زحمت کش و مولد جامعه هستند و دولت نیز برای رفاه آنان برنامه های ویژه ای دارد.
وی افزود: دولت در تلاش است با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توجه به استعدادهای هر منطقه در قالب طرح توسعه روستایی اشتغال و تولید را در روستاها دنبال و از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند.
فرماندار دهلران تاکید کرد: سال گذشته اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال برای حوزه آب روستایی این شهرستان هزینه شد و امسال نیز از محل اعتبارات ملی 200 میلیارد ریال برای توسعه شبکه آب روستایی پیش بینی شده است.
سبزی با اشاره به هزینه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در سال گذشته برای تهیه و اصلاح طرح هادی روستاهای این شهرستان یادآور شد: به تناسب جمعیت و پراکندگی روستاها خدمات خوبی ارایه شده اگر چه جا برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر نیز وجود دارد و مسوولان به جد این مهم را دنبال می کنند.
وی افزود: مدیریت ارشد استان دید مثبت و متوازنی به استان در تمامی حوزه ها دارد و اولویت بندی خدمات در شهرها و روستاها همواره مورد تاکید استاندار ایلام است و با جدیت و پیگیری مدیریت ارشد استان در آینده شاهد تحولات در روستاهای شهرستان در بحث زیرساخت ها خواهیم بود.
فرماندار دهلران تکمیل عملیات خط انتقال گاز رسانی به شهرستان از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در دهلران برشمرد و افزود: بیش از 80 درصد عملیات خط انتقال گاز رسانی به شهرستان مرزی دهلران در دولت یازدهم انجام شده و هم اکنون خط انتقال در مراحل پایانی آزمایش است و بزودی شعله های گاز در دهلران روشن می شود.
سبزی خاطر نشان کرد: مردم با رای به برنامه های دولت تدبیر و امید در واقع این برنامه ها را نسخه شفاف بخش در حوزه های مختلف داخلی و خارجی دانستند و امروز نیز شاهد توجه دولت به روستاها در ابعاد مختلف هستیم.
وی کاهش تورم از 45 درصد به 15 درصد را از سیاست های موفق دولت دانست و افزود: طرح تحول نظام سلامت از دیگر افتخارات دولت تدبیر و امید به اقشار محروم جامعه است که امروز شاهد رضایت مندی مردم از این طرح هستیم.
فرماندار دهلران به سیاست خارجی دولت نیز اشاره کرد و یادآور شد: موفقیت دولت در مذاکرات هسته ای و تغییر نگاه جهان به ایران از دیگر افتخارات دولت در بعد سیاست خارجی است.
مردم این روستا نیز در این نشست خواستار استقرار دهیاری در روستا، رفع مشکلات آب آشامیدنی، طرح هادی، آنتن دهی تلفن همراه، ضعف ولتاژ برق، ایاب و ذهاب دانش آموزان، مشکلات زمین های کشاورزی ، افزایش سهمیه آرد روستا و بکارگیری جوانان روستا در شرکت های منطقه شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار