معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به سامانه اعتکاف و انتخاب مسجد مورد نظر در شهرهای مختلف برای شرکت در این آیین معنوی اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.
کد خبر: ۵۸۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 19 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت رستمی افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در آیین معنوی اعتکاف امسال به صورت اینترنتی در سامانه اعتکاف ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به سامانه اعتکاف و انتخاب مسجد مورد نظر در شهرهای مختلف برای شرکت در این آیین معنوی اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پارسال 86 مسجد استان پذیرای بیش از 6 هزار معتکف بود، افزود: با توجه به تقارن ایام اعتکاف امسال با تعطیلات نوروزی پیش بینی می شود تعداد معتکفان کاهش یابد.

به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، همه ساله شماری از مساجد به دانشجویان اختصاص می یافت که با توجه به تعطیلی دانشگاه ها امسال این افراد حضور نخواهند داشت.

رستمی عمده برنامه های اجرایی برای معتکفان را حضور مبلغان، برگزاری حلقه صالحین، نماز جماعت، محافل قرآنی و تفسیر، اقامه نماز و مسابقات فرهنگی اعلام کرد.

به گفته وی، به منظور اجرای مطلوب برنامه های اعتکاف امسال نشست هایی با رابطان فرهنگی و هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی استان تشکیل شده است.

ایام البیض از سحرگاه 13 رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار