مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام بر لزوم حمایت از مصرف کالا و تجهیزات پزشکی ایرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 30 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، نورالدین رحیمی ضمن تبریک سال نو ، ماه رجب و همچنین ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران به تشریح عملکرد و اقدامات اداره کل در سال ۹۶ پرداخت و سپس با توجه به ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های بیمه‌ای در حوزه سلامت توسط مدیرعامل محترم سازمان برنامه‌های راهبردی سال ۹۷ این اداره کل را تشریح و اعلام کرد.

وی همچنین به شعار سال مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و مصادیق حمایت از تولید و کالای ایرانی را به ویژه در حوزه سلامت خواستار شد.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه‌ای با همکاری صدا و سیمای ایلام به مدت چهار روز پویش حمایت از مصرف کالا و تجهیزات پزشکی ایرانی و همچنین کنترل مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی و مصرف خودسرانه دارو را به جریان انداخته تا مردم استان با ارسال پیامک حمایت خود را از مصرف داروها و تجهیزات دارویی ساخت داخل اعلام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از ارتقاء سطح خدمات درمانی در سال ۹۷ بر اساس استاندارد‌های داخلی تاکید کرد تا در صورت استفاده مناسب مردم از خدمات سلامت بتوان از منابع در راستای افزایش تعهدات و حمایت بیشتر از بیماران استفاده شود.

رحیمی در پایان از انجمن‌ها و گروه‌های پزشکی ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی،  سازمان نظام پزشکی، روسای بیمارستان‌های استان درخواست کرد تا جهت تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری و مدیریت منابع جهت ارتقای خدمات سلامت بیشتر تلاش کرده و اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار