عمران علی محمدی
برنامه های خوبی در دولت و مجلس برای رونق روستاهای کشور از جمله روستاهای مرزی در نظر گرفته شده که ارائه تسهیلات ارزان قیمت از جمله این خدمات است.
کد خبر: ۵۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،عمران علیمحمدی در بازدید از روستای کل کل چرداول اظهار داشت: روستاهای استان ایلام از ظرفیتهای مهم از جمله گردشگری برخوردار هستند که باید در این راستا این ظرفیتها تقویت شوند.

وی بیان داشت: برنامه های خوبی در دولت و مجلس برای رونق روستاهای کشور از جمله روستاهای مرزی در نظر گرفته شده که ارائه تسهیلات ارزان قیمت از جمله این خدمات است.

این نماینده اظهار داشت: هم اکنون ایجاد امکانات و حل مشکلات روستاهای استان ایلام برای جلوگیری از مهاجرت یکی از مهمترین نیازهای استان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

علیمحمدی افزود: مشکلات روستاهای استان ایلام نیازمند توجه جدی مسئولان است چراکه بخش مهمی از ظرفیتهای اقتصادی استان از جمله بخش تولیدات در روستاها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: رونق اشتغال و ایجاد امکانات به طور قطع باعث ماندگاری مردم در روستاها می شود و در این ارتباط نیز خود مردم با ایجاد تعاونی های مختلف برای برخورداری از تسهیلات اقدام کنند.

وی اجرای طرح هادی را یکی از مهمترین نیازهای روستاهای استان برشمرد و گفت: حداکثر شرایط لازم در بخش آب، راه و ...باید برای روستاها فراهم شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار