بمناسبت روز جهانی قدس
شاید روزی که خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این روز اینچنین عالم گیر شود و همه ملت های آزاده جهان مظلومیت فلسطین را فریاد زنند.
کد خبر: ۵۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 09 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،
سیاست ‌آمریکا، صهیونیست ها و استعمارگران ‌این است که ‌مسأله  ‌فلسطین‌ به ‌فراموشی ‌سپرده ‌شود.
امام خمینی (قدس سره الشریف)
شاید روزی که خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این روز اینچنین عالم گیر شود و همه ملت های آزاده جهان   مظلومیت فلسطین را فریاد زنند.
روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مذبوهانه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است چرا که  رویدادهای اسفبار کنونی منطقه وجهان به وضوح نشان می‌دهد که اعلام روز جهانی قدس، طرح و برنامه‌ای هوشمندانه و دوراندیشانه وراهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان  به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غاراتگران بین‌المللی و در راس آن‌ها امریکا و صهیونیسم جهانی توسط حضرت امام (ره) بود.
امروز نه فقط آن روز مبارک در جامعه‌ جهانی نهادینه و در تاریخ ثبت  شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌ ای آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گذارده می‌شود. حوادث سوریه ، عراق، لبنان، بحرین، یمن، فلسطین و ... به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ دسیسه‌های منطقه‌ ای و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.
آنان طی ۳۶ سال گذشته ، تلاش فراوان کردند تا روز قدس را کم رنگ ساخته و از بین المللی شدن آن جلوگیری نماید، اما به واسط حضور گسترده مردم ایران اسلامی و ملت های آزاده ی جهان تمامی نقشه ها، دسیسه ها و فتنه انگیزی آنان در این مسیر با شکست و ناکامی مواجه شد. و امروز باشکوه تر از گذشته مردم در این روز به حمایت از آرمانهای فلسطین به صحنه می آیند.
هیات رئیسه ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از  مردم همیشه در صحنه  ایران اسلامی علی الخصوص مردم شهید پرور ایلام دعوت می‌کند ضمن حضور و مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) ، شهدای سرافراز و منویات  رهبری معظم انقلاب اسلامی ، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام  نمایند
وعده فردا نوزدهم تیرماه 94 مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار